به گزارش لنگرخبر، محمد رنجبر ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ایام فاطمیه امسال با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هم زمان شده و ضمن حفظ حرمت و شأن ایام فاطمیه باید چهلمین سالگرد انقلاب گرامی داشته شود.



وی با اشاره به فتنه انگیزی های همیشگی دشمن علیه ایران گفت: استکبار همواره به دنبال ضربه زدن به کشور است و برای تحقق نقشه خود از هیچ برنامه ای دریغ نمی کند.



سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه پیشرفت بدون نقد امکان پذیر نیست افزود: یک مسؤول زمان به رشد می رسد که نخست خود نقدپذیر باشد و فضای نقد را فراهم کند تا کم و کاستی ها را شناخته و برای بهبود وضعیت تلاش کند.



رنجبر با اشاره به لزوم دقت در شرایط انتقاد تصریح کرد: آنچه باید در نقد کردن در نظر گرفت این است که نقد کردن و نقد شدن در چه فضایی مطرح می شود که باعث سوءاستفاده افراد سودجو قرار نگیرد بلکه برای بهبود وضعیت باشد.



وی با تأکید بر اینکه باید ارتباط خود را با مردم بیشتر کنیم بیان کرد: گوش کردن و ارتباط با حرف مردم نیاز به اعتبار و بودجه ندارد، نباید این گونه باشد که چون بودجه نداریم به روستاها سرکشی نشود و به مردم توجه نشود.



سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه روسای ادارات روزهای سه شنبه را مختص مردم قرار دهند و از سرکشی یا مأموریت در این روز بپرهیزند گفت: وقتی از اداره ای ارباب رجوع برای حل مشکل خود به فرمانداری یا استانداری مراجعه می کند به این معنی است که کار مردم در آن اداره پیگیری و حل نمی شود.



رنجبر با تأکید بر لزوم وحدت و پرهیز از تفرقه افکنی افزود: بهترین کار برای خنثی کردن توطئه های دشمن خدمت بی منت به مردم است که این موجب دلگرمی و همراهی بیشتر آحاد ملت با نظام و انقلاب می شود.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان