به گزارش لنگرخبر، سرپرست فرمانداری لنگرود و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان عصر امروز برای بررسی توزیع برق بین واحدهای صنعتی از شهرک صنعتی یعقوبیه بازدید کردند.

سرپرست فرمانداری لنگرود در حاشیه این دیدار در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه احداث شهرک در لنگرود در سفر دور دوم دولت دهم تصویب شد اظهار کرد: پس از بررسی های انجام شده یعقوبیه به عنوان مکان احداث شهرک صنعتی انتخاب و کار اجرای آن از سال 1388 آغاز شد.

محمد رنجبر با بیان اینکه تاکنون 25 هکتار از اراضی روستاهای دریاسر و یعقوبیه خریداری شده گفت: در نظر داریم تا در این شهرک صنعتی فضای برای بازار کار و رقابت کارخانجات بزرگ ایجادشده تا زمینه اشتغال نیز فراهم شود.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی محیطی مناسب برای سرمایه گذاری است افزود: تاکنون سه شرکت صنعتی در زمینه کارخانه تولید استرچ فیلم و روکش غذایی کشور، تولید رب گوجه فرنگی و بتن سازی در حال احداث بنا و سازه خود هستند.

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه احداث کارخانه تولید استرچ فیلم و روکش غذایی کشور در سال 1394 کلنگ زنی شده تصریح کرد: این واحد تولیدی با مشارکت سرمایه گذار خارجی از کره جنوبی با زیربنای ۶ هزار مترمربع و در زمین به مساحت ۱۵ هزار مترمربع فعالیت خود را آغاز کرده که با بهره برداری آن برای حدود 500 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

رنجبر با اشاره به زیرساخت های موجود در این شهرک بیان کرد: یکی از مهم ترین مسئله در شهرک یعقوبیه جاده اصلی است که شرکت شهرک های صنعتی در حال جاده سازی و فراهم کردن زیرساخت های آن است.

وی با بیان اینکه برق مهم ترین مسئله موجود برای واحدهای تولیدی و کارخانجات  در شهرک صنعتی یعقوبیه است گفت: در صورت  اتمام کار خیابان کشی و مشخص شدن حریم جاده، ادارات می توانند کارهای تأسیساتی خود برای انتقال خط لوله و کابل کشی را انجام دهند که شرکت شهرک های صنعتی باید به این موضوع توجه کند.

[gallery columns="1" size="large" ids="103163"]

آمادگی شرک برق برای کابل کشی در شهرک صنعتی یعقوبیه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز با اعلام آمادگی شرکت برق برای کابل کشی در این شهرک اظهار کرد: پیمانکار مربوطه برای تیرگذاری و کابل کشی در شهرک یعقوبیه گرفته شده و منتظر اتمام جاده و خیابان کشی در این شهرک هستیم.

جمشید طالبی با بیان اینکه برای کابل کشی شهرک جهت برق دار کردن آینده نگری کرده ایم گفت: کارخانه تولید استرچ فیلم و روکش غذایی برای فعالیت خود درخواست برق 3 کیلووات کرده که پس از اتمام جاده و خیابان کشی فعالیت پیمانکار نیز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه میزان هزینه انجام کابل کشی در فاز نخست سه میلیارد تومان است که توسط شرکت شهرک های صنعتی باید پرداخت شود افزود: طبق قرارداد شرکت برق با پیمانکار، کار اجرای نصب تیر و کابل کشی در کمتر از 6 ماه انجام می شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان