به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر و به نقل از تسنیم، سورنا ستاری صبح امروز وارد ایلام شد و مورد استقبال استاندار، مسئولان دستگاه های اجرایی، شرکت های دانش بنیان و مراکز آموزش عالی قرار گرفت.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان ایلام استانی با برخورداری از نفت، گاز، پتروشیمی و استعدادهای بالقوه در حوزه گردشگری و فرصت عظیم اربعین و نیروی انسانی توانمند و مراکز آموزشی و تحقیقی خوبی برخوردار است هرچند نیازمند تلاش بیشتر و تکمیل زیرساخت های علمی و تحقیقی بیشتر است.
وی با اشاره به سفر به استان ایلام خاطرنشان کرد: در سفر به ایلام برنامه های دانش بنیان، دانشگاه ها، پارک علم و فناوری پیگیری می شود که امیدوارم پس از این سفر اتفاقات خوبی رقم بخورد تا حلاوت و شیرینی دانش در زندگی روزمره مردم فراهم شود. ستاری با اشاره به دستاورهای علمی کشور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه علمی و فناوری رتبه نخست منطقه است که پیشرفت در این عرصه روز افزون است. در سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به ایلام چند طرح علمی و دانش بنیان دانشگاه ایلام از جمله مرکز نوآوری این دانشگاه افتتاح می شود و از چند شرکت دانش بنیان بازدید می شود. بازدید از دانشگاه آزاد ایلام، شرکت های مستقر در ساختمان پارک علم و فناوری ایلام، مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه ایلام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه های معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر به ایلام است. انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان