به گزارش لنگرخبر، محمد رنجبر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران امین مردم و بازوی توانمند دستگاه های اجرایی هستند که در همه شرایط کارکردها و عملکردهای نظام را برای مردم اطلاع رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه باید از مردم به خاطر پایبندی همیشگی و در هر شرایطی با نظام و انقلاب تشکر کرد گفت: باید نگاه مسؤولین نسبت به مردم تغییر کنند و همه باید تلاش کنیم که اهمیت مردم در همه عرصه ها و فعالیت ها مشهود باشد.

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه اگر مسؤولین با مردم دوری کنند نمی توان انتظار همراهی آنان را داشت افزود: مسؤولین باید عملکردهای خود را به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی کنند که این مهم از طریق رسانه محقق می شود.

رنجبر با تأکید بر اینکه نباید به وعده بی جا داده شود تصریح کرد: آسفالت معابر، جاده سازی، اجرای تأسیسات و دیگر کارهای اجرایی وظیفه دولت و نظام برای خدمت رسانی به مردم است و مردم انتظار ندارند بابت کاری که وظیفه مسؤولین است در سطح شهر شاهد نصب بنرهای تقدیر و تشکر باشند.

وی با اشاره به لزوم پذیرش انتقاد و نقد کردن توسط مسؤولین بیان کرد: هرکسی برای رشد نیاز به پذیرش نقد دارد و روحیه مطالبه گری نیز باید در مردم بیشتر شود البته روحیه مطالبه گری باید متناسب بازمان و روز متناسب باشد.

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه نباید کاری کنیم که مردم از نظام و انقلاب ناامید شوند گفت: وحدت مهم ترین مسئله بین مردم و مسؤولین است که یکی از نیازهای اصلی امروز در کشور با توجه به هجمه های استکبار علیه انقلاب است.

رنجبر با اشاره به گستردگی حجم کارهای عمرانی در سطح شهرستان لنگرود اظهار کرد: کار ساخت ساختمان بیمارستان 137 تخت خوابی لنگرود به پایان رسیده و در حال تکمیل تجهیزات داخلی بیمارستان و محوطه سازی هستیم تا بعد از تکمیل کامل به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تمام روستاهای 20 خانوار شهرستان لنگرود از نعمت گاز برخوردار هستند افزود: لنگرود ازجمله شهرستان های سبز از جهت برخورداری از نعمت گاز در استان گیلان است و تلاش می شود تا روستاهای زیر 20 خانوار نیز گازدار شوند.

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه زیرسازی بیش از 40 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان در حال انجام است تصریح کرد: لنگرود در دورترین نقطه از سد سنگر قرار دارد و هرساله کشاورزان برای زراعت با مشکلاتی مواجه بودند که چهار سد لاستیکی برای شهرستان لنگرود در نظر گرفته شده که سد لاستیکی پهلوان بست کومله در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

رنجبر با بیان اینکه بیش از 188 پروژه عام المنفعه بااعتبار 52 میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد گفت: پروژه ها در قالب طرح های عمرانی، خدماتی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی شده و تلاش می کنیم با برنامه ریزی مناسب در انتخاب زمان افتتاح ها، مردم نیز بتوانند در مراسم ها حضور یابند.

وی با بیان اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی کومله از 6 ماه پیش که استارت آغاز آن زده شد تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: حاصل افتتاح پروژه های دهه فجر اشتغال زایی برای 50 نفر به صورت موقت و حدود 900 نفر به صورت موقت است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان