پروژه شکایت های متعدد از پایگاه های خبری- تحلیلی وابسته به جریان اصولگرائی استان، در راستای انتقام گیری از یاران نهم دی ماه است.

به گزارش  لنگرنیوز ، محمد رضا مقدادی عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان با ارسال مطلبی به پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل درخصوص  شکایت از رسانه های ارزشی و اصولگرا ی گیلان  واکنش نشان داده که به قرارزیر تقدیم می شود:

این روزها شاهد طرح موضوع شکایت برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تعدادی پایگاههای خبری تحلیلی وابسته به جریان اصولگرایی می باشیم، تا آنجا که برای برخی از آنان احتمال قرار وثیقه و محکومیت نیز به گوش می رسد.

بدون تردید حفظ حرمت اشخاص از مبانی دینی ماست و کسی حق ندارد به بهانه انتقاد، نسبت به تخریب دیگران اقدام نماید. این گونه رفتارها علاوه برآنکه در قانون جرم محسوب می شود، در پیشگاه الهی نیز دارای عقاب و عذاب است.

اما پر واضح است آنانکه دارای مسئولیت اجرایی یا نظارتی می باشند، در برابر چشمان نافذ اصحاب رسانه قرار گرفته اند، این اصحاب رسانه اند که گفتار، رفتار و موضع گیری های آنان را رصد می نمایند و به عنوان امین مردم، در دسترس همگان قرار می دهند.

قطعاً رصد هوشمندانه و نقد منصفانه همراه با حمایت حکیمانه چراغ راهی است برای اصلاح، رشد و ترقی جامعه اسلامی مان.

آنچه که امروز از مدیران و مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار می رودسعۀ صدر در برابر انتقادهای دلسوزانه می باشد، اگر در پایگاههای خبری تحلیلی یا خبرگزاری ها برای سخن مسئول یا نماینده ای نقدی گذاشته می شود و یا به تحلیل گفته های او پرداخته می شود، حَسب پیش بینی های قانونی می توانند جوابیه خود را ارسال و آن پایگاه یا خبرگزاری نیز موظف است، متن جوابیه را همانند اصل گفتار یا تحلیل به نمایش بگذارد.

شیوه های ارعاب و تهدید توسط کسانی که مدعی انتقاد آزاد در چارچوب قانون مصرّح کشور هستند، موجب تحیّر دلسوزان فرهنگی شده است.

کسانی که فریاد حنجره مردم بودن آنان گوش فلک را کَر کرده است، وقتی در برابر انتقاد رسانه های عمومی قرار می گیرند، با کشاندن اصحاب رسانه به دادگاه سعی در بایکوت خبری اَعمال خود دارند.

اِرعاب و تهدید خبرگزاری ها و پایگاه های خبری- تحلیلی جبهه اصولگرایان، پروژه جدید جریان انحرافی است. چگونه است که برخی از نمایندگان با مصاحبه های پی درپی و سخنرانی های متعدد شبانه روز، سعی در تخریب دیگران به ویژه دولتمردان گذشته داشته و عملاً از جریان فتنه حمایت می کنند و رفتارهای دوگانه ای از خود نشان می دهند و توقع دارند که مورد نقد رسانه ها واقع نشوند؟!

نمی توان به بهانه حنجره مردم بودن، حنجره رسانه ها را خاموش کرد. اگر کرسی نمایندگی مجلس، برای بیان حقایق، دردها و مشکلات جامعه است، ابزار قلم نیز وسیله ای برای آگاهی مردم از وضعیت کنونی جامعه به ویژه مدیران و مسئولان و نمایندگان مجلس در میهن اسلامی مان می باشد.

هَجمه هدفمند برای به سکوت کشاندن قلم های کسانی که در فتنه سال ۸۸ خدمتی ارزشمند در برملا نمودن توطئه های معاندان نظام داشته اند، موجب گمانه های مختلفی شده است. چه اینکه به زعم برخی، پروژه شکایت های متعدد از پایگاه های خبری- تحلیلی وابسته به جریان اصولگرائی استان، در راستای انتقام گیری از یاران نهم دی ماه است.

آنانی که با هوشیاری و نقد منصفانه خود در برابر هجمه وسیع کارتل های خبری جناح تندروی فتنه ایستاده و با آگاه نمودن مردم از اتفاقات پشت پرده دستگاه های جاسوسی غرب، توطئه ای سنگین علیه آرمان های انقلاب اسلامی را برملا نمودند.

انتظار می رفت نمایندگانی که با رأی مردم در مجلس شورای اسلامی حضور یافته اند، جایگاه نمایندگی خود را در راستای تقویت آگاه سازی و روشنفکری قرار دهند، نه اینکه با اِعمال قدرت به دنبال پرونده سازی برای دلسوزان از اهالی قلم شوند. انتظار می رود شورای محترم نگهبان همانند همیشه به عنوان حافظان و سنگربانان ارزش های انقلاب اسلامی، رفتارهای دو گانه نمایندگان را رصد نموده و به موقع اقدام لازم را انجام دهد.

البته نیروهای انقلاب و بچه های حزب اللهی و همیشه در صحنه هیچ گاه از تهدید و تطمیع و تخویف نهراسیده و به وظیفه شرعی خود در افشای ماهیت جریان فتنه، نفاق و انحراف ولو در بالاترین مناصب اقدام می نمایند.

توقع این بود، نمایندگان شاکی مجلس شورای اسلامی در استان همانند اقدام استاندار محترم در هفته خبرنگار، از کلیه شکایات خود علیه اصحاب رسانه صرف نظر نموده تا با ایجاد فضای گفتگوهای صمیمانه و انتقادهای دلسوزانه، موجب ارتقای بیش از پیش اهداف متعالی انقلاب اسلامی شوند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان