به گزارش لنگرخبر، سرپرست فرمانداری لنگرود ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری لنگرود با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشانه ثبات و پایداری انقلاب است که این چهل سالگی بدون پشتوانگی مردم از انقلاب میسر نمی شد.



وی با بیان اینکه اتفاق های خوبی در دوره اخیر شهرداری و شورای شهر لنگرود در حال انجام است گفت: توجه به اقشار و مناطق کمتر توسعه یافته یکی از برنامه هایی است که شهرداری و شورا به آن به خوبی توجه کرده است.



محمد رنجبر با تأکید بر حفظ آرامش و اطمینان به مردم توسط مسوولان افزود: زباله یکی از مشکلات جدی شهرستان شد و با پیگیری های انجام شده کارخانه کمپوست در حال احداث است و امروز مشکل زباله مانند گذشته حاد نیست و این مشکل در حال حل شدن است.



سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه باید از مردم به خاطر پایبندی همیشگی و در هر شرایطی با نظام و انقلاب تشکر کرد گفت: باید نگاه مسؤولین نسبت به مردم تغییر کنند و همه باید تلاش کنیم که اهمیت مردم در همه عرصه ها و فعالیت ها مشهود باشد.



وی با بیان اینکه اگر مسؤولین با مردم دوری کنند نمی توان انتظار همراهی آنان را داشت افزود: مسؤولین باید عملکردهای خود را به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی کنند که این مهم از طریق رسانه محقق می شود.







افتتاح و بهره برداری 24 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری لنگرود



شهردار لنگرود نیز با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را برای رفاه بیشتر شهروندان انجام می دهد اظهار کرد: در طول سال فعالیت های مختلفی توسط واحدهای مختلف شهرداری انجام می شود و دهه فجر فرصتی برای اعلام پروژه ها به شهروندان از طریق رسانه ها است.



وی با بیان اینکه شهرداری لنگرود بعد از هفته دولت تاکنون ۲۴ پروژه بااعتبار ۱۱ میلیارد و 600 میلیون تومان را افتتاح کرده گفت: این پروژه ها شامل لوله گذاری برای دفع آب های سطحی، آسفالت خیابان و معابر اصلی، سنگ فرش و بتن فرش، افتتاح باشگاه پینت بال، روشنایی پارک فجر در فاز اول، لایروبی رودخانه ازجمله این پروژه ها است.



سید مهدی رجایی با بیان اینکه برای لوله گذاری دفع آب های سطحی یک کیلومتر لوله گذاری شد که در برخی مکان ها چهار متر کنده کاری انجام شد افزود: این پروژه در مدت چهار ماه آغاز و به پایان رسید گرچه در این مدت شهروندان اذیت شدند و از صبر و حوصله آنان تشکر می کنم.



شهردار لنگرود با بیان اینکه همدلی بین شهرداری و اعضای شورای شهر باعث تسریع انجام پروژه ها شده تصریح کرد: آسفالت اصلی ترین دغدغه ساکنین محلات کم برخوردار و حاشیه ای شهر بود که سعی کردیم در انجام پروژه های شهری به مناطق کم برخوردار نیز توجه ویژه ای شود.



برگزاری جشنواره روز لنگرود در سال آینده



رئیس شورای شهر لنگرود نیز با اشاره به تعامل مناسب بین شهرداری و شورای شهر اظهار کرد: کارهای عمرانی انجام شده در سال جاری باقوت بیشتری در سال آینده ادامه خواهد داشت تا شاهد رشد و توسعه شهر لنگرود باشیم.



غلامرضا منصفی با بیان اینکه جشنواره های مختلفی برای سال آینده پیش بینی شده گفت: برگزاری جشنواره نیلوفرهای آبی و اختصاص یکی روز به عنوان روز لنگرود ازجمله برنامه های مدنظر است که کارهای مقدماتی آن در حال انجام است.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان