به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در مراسم افتتاح 220 واحد مسکن محرومین در این شهرستان با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این واحدها هم زمان با ایام الله دهه فجر به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هدیه خواهد شد.

وی این اقدام را نماد تحقق وعده سال گذشته دانست و افزود: سال گذشته در همین ایام در راستای بهره برداری از واحدهای مسکن محرومین توافق کردیم تا دو هزار واحد برای مددجویان گیلان بسازیم و الحمدالله این وعده محقق شد.

معاون رئیس جمهور ساخت مسکن محرومین را آرمان امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: چنین اقداماتی راه، روش و سیره امام راحل (ره) بوده و چنانچه امام بزرگوار می خواستند، ما نباید تنها کارهای زیربنایی و زیرساختی انجام دهیم.

نوبخت با تأکید بر توجه مسؤولان به محرومین بیان کرد: نباید اقدامات زیرساختی کشور که ساخت بزرگراه ها، راه آهن و دیگر اقدامات است ما را محدود کند، بلکه باید به یاد انسان های شریفی که بنا به هر دلیلی عقب مانده اند نیز خدمت کنیم.

وی از ساخت دو هزار واحد مسکن محرومین در گیلان خبر داد و افزود: در استان گیلان آماده بهره برداری از دو هزار واحد مسکن محرومین هستیم و با همکاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این اقدامات را برای برخی استان های محروم کشور نیز برنامه ریزی کرده ایم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به بهره برداری 220 واحد مسکن محرومین در شهرستان لنگرود گفت: ما باید به برنامه های زیرساختی توجه کنیم و نیز به نیازمندان و محرومین شریفی که سفارش شدگان حضرت امام (ره) هستند، همان گونه که وظیفه ما مسؤولان است خدمت کنیم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان