به گزارش لنگرخبر، مدیرکل جدید راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی مجتمع خدمات رفاهی دومنظوره و تیر پارک بهارنارنج در کنارگذر این شهر اظهار کرد: مجتمع بهارنارنج پانزدهمین مجتمع بین راهی در استان گیلان است که این پروژه نسبت به دیگر مجتمع های بین راهی تکمیل تر و پیشرفته تر است.



وی با بیان اینکه سرمایه گذاران این پروژه از هفت سال پیش اقدام به دریافت مجوز کردند که اخیراً موفق به دریافت آن شدند گفت: مساحت کل زمین 16 هزار مترمربع است که مساحت کل سازه در 12 هزار مترمربع احداث می شود.



[gallery columns="1" size="large" ids="103469"]



محمدرضا نازک کار با بیان اینکه در این پروژه هفت بلوک پیش بینی شده است افزود: هتل، رستوران و اماکن اقامتی، سالن اجتماعات و تجاری، خدمات خودرویی و نمایشگاه، پمپ بنزین، نفت، گاز و cng، تیر پارک و پارکینگ و نمازخانه و خدمات عمومی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.



مدیرکل جدید راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان میزان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در این پروژه را 23 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: مد زمان اجرای مجتمع بهارنارنج 36 ماه اعلام شده که با بهره برداری آن برای 180 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی و کارآفرینی ایجاد می شود.



وی با تأکید بر همکاری ادارات و شرکت های تأسیساتی با سرمایه گذار جهت انجام این پروژه بیان کرد: دیر پاسخ دادن استعلامات پروژه های عمرانی و اشتغال زا توسط ادارات یکی از مشکلاتی است که سرمایه گداران این گونه پروژه ها با آن مواجه هستند و موجب می شود نسبت به ورود به این عرصه کمتر رغبت داشته باشند و باید نسبت به پاسخ سریع به استعلامات توجه بیشتری شود.



ادارات در پاسخ به استعلامات پروژه ها زمان و تسریع در پاسخ را مدنظر قرار دهند



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه سرمایه گذار با سرمایه دار دو موضوع متفاوت است اظهار کرد: سرمایه دار به دنبال دلالی و افزایش مال خود است ولی سرمایه گذار به دنبال ایجاد شغل و توسعه است که باید بیشتر به سرمایه گذاران توجه شود.



[gallery columns="1" size="large" ids="103468"]



وی با اشاره افتتاح کنارگذر لنگرود در اسفندماه آینده گفت: وجود کنارگذر و تله کابین لنگرود و افتتاح این پروژه ها، می تواند باعث رونق کسب وکار مجتمع بهارنارنج شود که همه این پروژه ها در کنار یکدیگر باعث رونق اقتصادی خواهد شد.



مهرداد لاهوتی با بیان اینکه مجتمع بهارنارنج تنها مجتمع خدماتی رفاهی در استان است که حق استراحت ماشین های ترانزیتی را دارد تصریح کرد: سرمایه گذاران این پروژه وعده داده اند که در صورت همکاری ادارات و نهادهای ذی ربط این پروژه را در مدت زمان دو سال به بهره برداری برسانند که باید ادارات در پاسخ به استعلامات به صاحبان پروژه ها زمان و تسریع در پاسخ به استعلام را مدنظر قرار دهند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان