حجت الاسلام رمضانعلی پاکیزه در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام طاغوت و استکبار جهانی کل معادلات سیاسی استکباری را که بر منطقه حاکم بود بر هم زد و مردم و جامعه را بیدار کرد و در راستای انقلاب جهانی پیامبر (ص) بر مستکبران پیروز و فائق آمد.



وی مقابله با استکبار و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را از برکات انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی مقاومت را به یک فرهنگ سیاسی و یک اصل اساسی در منطقه و جهان تبدیل کرد.



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود با تشبیه پیروزی بزرگ ملت ایران بر نظام ستم شاهی به معجزه ای الهی، عصای موسایی و تبر ابراهیمی تصریح کرد: این انقلاب با هدایت ها و تلاش های پیامبرگونه حضرت امام (ره) و همراهی ملت ایران همچون عصای موسی کوبنده تر و از تبر ابراهیم شکننده تر بود و این اقدام امام (ره) حقیقتاً شبیه معجزه ای در تاریخ معاصر بود.



پاکیزه با بیان اینکه رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خامنه ای نظام سلطه و استکبار را در منطقه به هم ریخته افزود: دشمن نیز برای جبران شکست های خود مقابل ایران سخت ترین و شدیدترین تحریم ها را علیه ملت ایران در پیش گرفته است.



وی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت بیان کرد: دشمنان بر سر مسئله داعش شکست خوردند و مقاومت پیروز شد و در هر جا که مقاومت مردمی علیه ظلم باشد ایران این مقاومت را حمایت و پشتیبانی می کند.



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود با اشاره به حضور همیشه مردم درصحنه های مختلف دوران انقلاب گفت: همیشه ملت بزرگ ایران در همه صحنه ها و عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حاضرند و 40 سال بر اصول دینی خود، آرمان های امام و رهبری پای فشاری کردند.



پاکیزه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره ترس دشمن از صدور انقلاب افزود:

به تعبیر امام خامنه ای، دشمن از ایران هسته ای نمی ترسد بلکه از ایران اسلامی می ترسد و از صدور انقلاب اسلامی به دنیا واهمه دارد اما دشمن بداند چه بخواهد یا نخواهد انقلاب ایران به دنیا صادرشده است.



وی با بیان اینکه از طعنه ها و تحریم ها و مشکلات نمی هراسیم خاطرنشان کرد:  امروز تکلیف همان چیزی ست که رهبر انقلاب بر حضور گسترده و آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تکلیف کردند و با توکل بر خدا امسال نیز دشمنان قسم خورده این نظام را بیش ازپیش منکوب خواهیم کرد.



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود سه عامل رهبری لایق و شایسته، برنامه ای جامع و عامل همراهی مردم را در تحقق سعادت جامعه از عوامل تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: امروز اگر انقلاب شکوهمند ایران به ثمر رسید و به عنوان بزرگ ترین پدیده تاریخی قرن در این عصر و زمان درخشید اولاً لطف خدا بود و ثانیاً همراهی شگفت انگیز مردم با ولایت مطلقه فقیه در دو دوران حضرت امام (ره) و دوران امام خامنه ای است.



پاکیزه با اشاره به دشمنی های همیشگی استکبار با انقلاب و ایران بیان کرد: تمام کشورهای اطراف ایران در معرض آماج تعرض و تجاوز قدرتمندان هستند ولی ایران اسلامی در پرتو لطف خدا و رهبری لایق و همراهی مردم محفوظ مانده و خواهد ماند.



وی با تأکید بر اینکه همه تابع مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه جامع الشرایط بوده و هستیم گفت: به فرموده امام خامنه ای راهپیمایی 22 بهمن جای تسویه حساب نیست و همه مردم باید در کنار یکدیگر علیه استکبار اتحاد داشته باشند.



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود ضمن دعوت از همه جناح های سیاسی کشور و مردم از تبعیت محض ولایت مطلقه فقیه خاطرنشان کرد:



مردم کشور به بصیرت، آگاهی و خودباوری رسیدند و می دانند که این انقلاب هویت آن ها است و ان شاءالله امسال بیش از سال های گذشته در چهلمین سالگرد انقلاب اسلام، مردم درصحنه حضور پیدا می کنند و مجدداً اقتدار خودشان و پیروی از رهبری را نشان می دهند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان