به گزارش لنگرخبر، مهرداد لاهوتی ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن این شهر با بیان اینکه از مردم برای حضور گسترده در چله انقلاب تشکر می کنم اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود برگ زرینی را در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

وی با بیان اینکه استکبار ۴۰ سال با انقلاب دشمنی کرده و هرروز بر دشمنی خود اضافه می کند گفت: مبارزه با ظلم از آرمان های انقلاب اسلامی است و جمهوری اسلامی نمی تواند نسبت به ظلم در گوشه جهان بی تفاوت باشد و هر جا که نیاز بود وارد میدان می شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از روش های و حوادث مختلف سرمایه های نظام را ترور و به شهادت رساندند افزود: انقلاب روزبه روز مستحکم تر خواهد شد و دیگر کشورهای دنیا نیز راهی که انقلاب ایران انجام داد را انتخاب و در این مسیر حرکت می کنند .

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نجات بشریت در گرو ادامه دادن راه انقلاب اسلامی است تصریح کرد: در طول چهل سال انقلاب خدمات و دستاوردهای زیادی به دست آمد که اکثر آنان با توجه به توان داخلی بود و همه آنان نیز در اوج تحریم هایی بود که استکبار علیه ایران در نظر گرفته بود.

وی با بیان اینکه علت دشمنی استکبار با ایران، پیشرفت های انقلاب اسلامی بدون تکیه به دیگر کشورها است گفت: ایران در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب در بسیاری از زمینه ها رشد داشته و شاخص های اقتصادی، اجتماعی و غیره نیز بیشتر شده ولی باید تلاش کرد تا مردم رشد این شاخص ها را در زندگی خود لمس کنند.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان