به گزارش لنگرخبر، مهرداد لاهوتی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کنارگذر لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با بیان اینکه طبق گفته پیمانکار، پروژه کنارگذر لنگرود 6500 تن آسفالت نیاز دارد که مصالح آن نیز آماده است اظهار کرد: برای اتمام آسفالت باقی مانده کنارگذر حداقل 20 روز زمان لازم است و باید تا قبل از 15 اسفند سال جاری علائم دو مسیر رفت وبرگشت کنارگذر نیز نصب شود.

وی با بیان اینکه باید چند کیلومتر قبل از ورود به کنارگذر از سمت دیوشل علائم هشداری ورود و خروج به کنارگذر نصب شود گفت: باید پیمانکار تلاش بیشتری کند تا مصالح به زودی تأمین شده تا کنارگذر لنگرود را قبل از آغاز سال جدید به بهره برداری رسانده که در این صورت شاهد کاهش ترافیک در ایام نوروز در سطح شهر خواهیم بود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی سرعت مطمئنه را در نصب تابلو و علائم مدنظر قرار دهد افزود: نباید رانندگان این گونه تصور کنند که در کنارگذر می توانند هر میزان سرعت دلخواه خود را رانندگی کنند بلکه جان رانندگان و شهروندان مهم است و باید سرعت مطمئنه مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه بر ایمنی شهروندان و رانندگان در کنارگذر لنگرود تصریح کرد: در ایام تعطیلات مسافران زیادی از غرب مازندران و مرکز و غرب گیلان وارد لنگرود می شوند تا از این شهر عبور کنند که بهره برداری از کنارگذر لنگرود می تواند باعث کاهش چشم گیر ترافیک در خیابان ها و مرکز شهر لنگرود شود که این باعث جلوگیری از معطلی مسافران نیز می شود.

لاهوتی با اشاره به تردد زیاد در مسیر لنگرود به سمت چمخاله بیان کرد: مسیر لنگرود منتهی به چمخاله مسیری پرترافیک و پرخطر است که متأسفانه شاهد مرگ های زیادی در تصادفات در این مسیر بودیم.

وی با بیان اینکه برخی از علائم لازم در مسیر چمخاله نصب نشده است گفت: پیمانکار با همکاری ادارات ذی ربط جدول های شکسته و علائم مسیر لنگرود به چمخاله را تا قبل از پایان سال اصلاح و نصب کند.

به گزارش لنگرخبر، طبق گزارش های قبلی از این جلسات و پیشرفت فیزیکی این پروژه، مقرر شد تا کنارگذر لنگرود با حضور یکی از مسئولان دولتی در 15 اسفند آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان