به گزارش لنگرخبر به نقل از گیل سو، روز گذشته (دوشنبه) یکی از کانال های محلی شلمان خبر از تعطیلی جایگاه cng شلمان با دستور شهردار این شهر خبر داد.

این کانال محلی در توضیح این پست نوشت: شهردار شلمان به دلیل عدم پایبندی به قرارداد توسط پیمانکار (واریز نکردن پیش پرداخت قرارداد جدید)، دستور تعطیلی موقت جایگاه گاز را صادر کرد؛ و پیمانکار را موظف به پرداخت  آن  به شهرداری نمود.

شهرداری شلمان در واکنش به این خبر طی صدور اطلاعیه ای در کانال اطلاع رسانی شهرداری شلمان نوشت: به اطلاع شهروندان شریف و فهیم شهر شلمان می رساند تعطیلی جایگاه سی ان جی شهرداری شلمان به دلیل تعمیرات و بازسازی دوره ای می باشد و پرداخت اجاره ماهیانه پیمانکار سی ان جی به روز بوده و مشکلی در این خصوص بین شهرداری شلمان و پیمانکار وجود ندارد و بعد از تعمیرات دوره ای و تخصصی مانند گذشته به شهروندان و مسافران عرضه سوخت سی ان جی انجام خواهد شد.

ظهر امروز (سه شنبه) جلسه ستاد خدمات سفر و تسهیلات نوروزی ۹۸ در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لنگرود برگزار شد.

فرامرز مصطفوی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری لنگرود در این جلسه با گلایه از شهردار شلمان به دلیل بستن جایگاه cng شلمان اظهار کرد: شهردار شلمان بدون دریافت مجوز از کمیته ستاد سوخت، جایگاه cng شلمان را تعطیل کرد و این کار خلاف مقررات است، جایگاه های سوخت از اماکن عمومی محسوب می شود و تعطیلی و بستن آن دارای شرایط خاصی است.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان