به گزارش لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی عصر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه با توجه به وضعیت بودجه، کارهای بزرگی در استان در زمینه های پزشکی و درمان در حال انجام است اظهار کرد: قدمت بیمارستان امینی بیش از 80 سال است و ادامه فعالیت در این بیمارستان به هیچ وجه میسر نیست و در بعضی از زمینه ها با کمبودهایی مواجه هستیم.


وی با بیان اینکه دو بیمارستان در لنگرود در حال ساخت است گفت: بنای ساختمان بیمارستان شهید مرتضی حسین پور تا پایان سال جاری تمام می شود و مشکلی اصلی این بیمارستان تجهیز امکانات پزشکی است که خواسته مردم لنگرود تجهیز این بیمارستان برای استفاده در سا آینده است.


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه بیمارستان دوم با تخصص اصلی چشم در کومله توسط سازمان تأمین اجتماعی در حال ساخت است گفت: این بیمارستان 64 تخت خوابی تاکنون پیشرفت خوبی است و انتظار ما از وزیر بهداشت دستور تسریع در انجام کار است.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش حوزه های شهری و منطقه شهرستان تصریح کرد: یکی از مشکلات فعلی لنگرود کمبود امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در اورژانس لنگرود است که درخواست دستور برای اضافه کردن نیروی انسانی در اورژانس راداریم.


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باوجود بارش های زیاد باران در استان همواره با کمبود آب برای زمین های کشاورزی مواجه هستیم افزود: برای حل مشکل کمبود آب زراعی، چهار سد برای لنگرود در نظر گرفته شده که دو سد آماده است و عملیات آغاز دو سد دیگر نیز در حال انجام است که با تزریق اعتبارات این سدها نیز با سرعت به کار خود ادامه دهند.


لاهوتی با بیان اینکه دولت به داد استان های شمالی برسد اظهار کرد: چندین هزار هکتار از زمین های کشاورزی در استان های شمالی تغییر کاربری داده شده و ازنظر کشاورزی در وضعیت اسف باری قرار داریم و با این وضعیت تا چند سال دیگر هیچ زمین کشاورزی نخواهیم داشت.


دولت بی نیاز از ملت نیست 


سرپرست فرمانداری لنگرود نیز با اشاره حضور رئیس جمهور و اعضا هیئت دولت در گیلان اظهار کرد: مردم استان گیلان با استقبال خوب از اعضا هیئت دولت نشان دادند که علی رغم همه مشکلات پشتیبان نظام و دولت هستند و دولت نیز تلاش می کند مشکلات را مرتفع کند.


وی با بیان اینکه لنگرود دارای بزرگان زیادی در عرصه های مختلفی است افزود: این شهرستان دارای ظرفیت های مختلفی نظیر کوهپایه، دریا، گردشگری و غیره است که تلاش می کنیم با برنامه ریزی زمینه اشتغال و خلاقیت را افزایش دهیم.


محمد رنجبر با بیان اینکه روحانی رئیس جمهور همه ملت ایران است گفت: دولت بی نیاز از ملت نیست و برای ادامه کار و حل مشکلات کشور لازم است مردم مثل همیشه پشتیبان دولت باشند تا دشمن نتواند به اهداف خود برای ضربه زدن به نظام برسد.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان