به گزارش لنگرخبر، روح الله پوراسماعیلی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأیید خبر شهادت سرهنگ پاسدار حسین جوینده اظهار کرد: سرهنگ دوم پاسدار حسین جوینده، متولد سال 1364 و مربی آموزش رزمندگان جبهه مقاومت در حین آموزش رزمندگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به زمان مراسم وداع و تشییع این شهید والامقام و مدافع حرم گیلانی گفت: مراسم وداع با شهید جوینده در شامگاه شنبه 25 اسفندماه همراه با نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای رشت و تشییع پیکر مبارک وی در روز یکشنبه ساعت ۹ صبح از جلوی سپاه ناحیه مرکزی رشت  (پل عراق) به سمت گلزار شهدا خواهد بود.

 معاون روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیکر مطهر پاسدار شهید حسین جوینده پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای رشت آرام می گیرد افزود: شهید جوینده به عنوان مربی آموزش رزمندگان جبهه مقاومت در حین آموزش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم سومین روز عروج شهید جوینده در روز سه شنبه 28 اسفند از ساعت 15 در گلزار شهدای رشت گفت: از مردم می خواهیم که تنها اخبار را از منابع معتبر پیگیری کرده و رسانه ها از انتشار گمانه زنی ها دوری بجویند که معاونت روابط عمومی سپاه قدس مرجع رسمی اخبار سپاه قدس گیلان است.

خبرگزاری فارس گیلان شهادت سرهنگ پاسدار حسین جوینده را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده عزیز این شهید والامقام گیلانی تبریک و تسلیت عرض کرده و برای خانواده آن عزیز گیلانی آرزوی صبر می کند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : منطقی بنیامین

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان