به گزارش لنگرخبر، محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۷۸۶ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور بوده است، اظهار کرد: اوج تردد طی مدت مذکور در کل محورهای استان بین ساعات ۱۳ الی ۱۴ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته است.



وی سرعت متوسط وسایل نقلیه در ساعات اوج را ۷۴ کیلومتر بر ساعت دانست و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ هزار و ۴۸۵ وسیله نقلیه وارد استان و ۸۰ هزار و ۸۲۵ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان ورودی ۳۱ هزار و ۴۰۶ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با میزان ورودی ۲۸ هزار و ۹۱۶ وسیله نقلیه دانست.



این مقام مسئول ادامه داد: در محور آزادراه قزوین – رشت طی ۲۴ ساعت گذشته اوج تردد بین ساعات ۱۳ الی ۱۴ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته است. در محور رامسر – چابکسر نیز طی مدت مذکور اوج تردد بین ساعات ۱۳ الی ۱۴ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ گزارش شده است.



وی اضافه کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار در استان طی ۲۴ ساعت گذشته محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد ساعتی ۲۱۱۰ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۳۲ کیلومتر بر ساعت و پس از آن محور لاهیجان – آستانه اشرفیه با متوسط تردد ساعتی ۲۰۵۷ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۶۵ کیلومتر بر ساعت پرترددترین محورهای استان از نظر میزان تردد در استان بودند.



نازک کار با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان در طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۹۷ لغایت ۱۰ فروردین ماه ۹۸، یادآور شد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار استان گیلان از ابتدای طرح نوروزی استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۷۳۴ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.



وی از کاهش ۹.۱ درصدی متوسط تردد ساعتی در مقایسه با سال گذشته در طرح نوروزی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مدت مذکور تعداد یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۷۹۵ وسیله نقلیه وارد استان و تعداد یک میلیون و ۲۵ هزار و ۴۶۹ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که در مقایسه با سال گذشته ۱۰.۶ درصد کاهش در ورود به استان و ۱۰.۹ درصد کاهش در خروج از استان را نشان می دهد.



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان تردد ۵۸۴ هزار و ۲۸۷ وسیله نقلیه دانست و تصریح کرد: محور رامسر – چابکسر با میزان تردد ۳۸۹ هزار و ۴۰۷ وسیله نقلیه در جایگاه دوم بیشترین میزان ورودی به استان در طرح نوروزی قرار دارد.



وی با بیان اینکه بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۳۸۹ هزار و ۴۰۷ وسیله نقلیه بوده است، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعات اوج ۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.



انتهای پیام
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان