به گزارش لنگرخبر، سید مهدی رجائی لنگرودی در اولین جلسه کاری شهرداری لنگرود با حضور ریاست شورای اسلامی شهر، معاونین شهردار و مسئولین واحدهای این نهاد عمومی غیردولتی جهت آغاز کارهای اجرایی سال جاری برگزار شد، طی سخنانی رئوس کارهای اجرایی سال جاری را با اعضای حاضر در جلسه مطرح و از آن ها خواست تا کارها با سرعت ادامه پیدا کند.



وی با بیان این که شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی می باشد و سیستم آن بر پایه درآمد هزینه است و تا درآمد نباشد تمامی کارها با مشکل روبرو می گردد، تأکید کرد: برای کسب درآمد و دریافت عوارض باید شفاف سازی و احترام به مردم را در دستور ویژه کاری خود قرار دهیم.



این مسئول با اذعان بر این که مردم هم اگر اطمینان داشته باشند در کارها مشارکت می کنند، به برخی از انتقادات غیرتخصصی در اجرای امور واکنش نشان داد و اظهار کرد: مثلاً فلان شخص می آید در زمینه شهرسازی نظر می دهد و یک تصویری هم کنار آن می گذارد که در فلان گوشه شهر یک چاله وجود دارد یا فلان چاله را با آسفالت لکه گیری شده موج دارد.



[gallery columns="1" size="full" ids="104501"]



رجائی لنگرودی خطاب به حاضرین در جلسه توصیه کرد: این گونه انتقادات نباید باعث شود که شما دلسرد شوید و زحماتی که برای پروژه های بزرگ و زیربنایی شهر می کشید را تحت الشعاع قرار دهد.



وی ابراز کرد: این ها به معنی انتقاد نیست این به معنی اینکه شما کار خود را درست انجام نمی دهید نیست و نباید تحت تأثیر قرار بگیرید.



شهردار لنگرود اعتقاد دارد: اگر یک متخصص امور بیاید یک نقدی در خصوص ساخت و تکنولوژی کارخانه کمپوست به کار شما وارد کرد به آن اهمیت دهید و توجه کنید.



رجائی لنگرودی متذکر شد: اگر کسی در مورد پروژه لوله گذاری دفع و هدایت آب های سطحی آمد و نقد تخصصی کرد به آن اهمیت بدهید مابقی حرف ها نقد نیست، بیاناتی از روی بیکاری و عدم آشنایی باکار اجرایی است. آن هم محترم است اما این نباید کار شما را تحت تأثیر قرار دهد.



وی تأکید کرد: توصیه اکید می کنم که تمامی واحدها به نظرات تخصصی و با پایه علمی اساتیدی که در شهر حضور دارند توجه جدی کنند و در کارها از این عزیزان راهنمایی بخواهند.



[gallery columns="1" size="large" ids="104502"]



این مسئول اضافه کرد: افراد متخصص و کار آشنا اصولاً خودشان حرف نمی زنند باید دنبالشان بروید و از آن ها کسب نظر کنید و حتماً بروید و این کار را انجام دهید.



رجائی لنگرودی، از حاضرین درخواست کرد با آرامش موجود در محیط کار به نحو احسنت به مشکلات همشهریان پرداخته بشود و اگر کاری را در برهه ای نمی توانند انجام بدهند با مردم صادق باشند و وعده بیجا ندهند.



وی در پایان، تأکید کرد: پس وعده ما برای سال جاری؛ شفافیت، احترام و صداقت با همشهریانمان و استفاده ازنظر صاحب نظران و اندیشمندان شهر در امور شهر و شهرداری باشد.



رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود هم طی سخنانی از خدمات سال گذشته اعضای حاضر در جلسه تشکر و ابراز کرد: امسال نیز مانند سال گذشته در امور شهر موفق باشید.



غلام رضا منصفی، تصریح کرد: امیدوارم با همین سرعت بتوانیم کارهای در دست اجرا را ادامه دهیم و کارهای تعریف شده برای سال جاری نیز موجب رضایت و رفاه مردم شهر باشد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان