به گزارش لنگرخبر، در سال های گذشته خط لوله ۱۰ اینچ از رودخانه چمخاله عبور داده شد تا باعث اتصال خط تغذیه موجود در دو طرف رودخانه شود.

پس از اصلاح طرح نحوه عبور خط تغذیه ۱۰ اینچ و همچنین افزودن اتصال خط شبکه ۸ اینچ موجود در دو طرف رودخانه توسط واحد طراحی و تهیه پکیج پروژه مربوطه و اخذ پیمانکار در معاونت مهندسی و همچنین پیگیری های اداره گاز لنگرود در اخذ مجوز های اجرای خرپا از شهرداری چاف و چمخاله، عملیات اجرایی طرح توسط شرکت پیمانکار آغاز گردید.

با هماهنگی های بعمل آمده عملیات ساخت پایه های خرپا و ساخت و نصب خرپای دو تکه و همچنین اجرای عبور خطوط ۱۰ و ۸ اینچ از روی خرپا و انجام عملیات کامل لوله گذاری در دو طرف رودخانه و اتصال خطوط اجرا شده جدید به خطوط گازدار و تزریق گاز مورد نظر طی زمان حدود ۶۰ روز به بهره برداری رسید و طرح قبلی نیز جمع آوری گردید.

از ویژگی های طرح جدید که موجب اتصال شبکه موجود در دوطرف رودخانه چمخاله شده می توان به افزایش پایداری جریان گاز در مناطق جلگه ای و ساحلی شهر چاف و چمخاله و همچنین اصلاح نحوه عبور خطوط از رودخانه اشاره نمود.

در پایان از تمام دست اندرکاران اجرای این پروژه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرمانداری لنگرود، شهرداری چاف و چمخاله، ادارات آب و برق، مخابرات و اداره محیط زیست شهرستان که با همراهی و مساعدت خود سبب اجرای شایسته این طرح شدند تشکر و قدردانی می گردد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان