رشت در انتظار خلق رکوردی عجیب و تلخ؟!

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۰۶:۵۴ چاپ کد خبر: 104567

به گزارش لنگرخبر، فارس نوشت: پس از موافقت اعضای شورای شهر رشت با استعفای مسعود نصرتی شهردار وقت رشت در تیرماه سال گذشته و با گذشت بیش از 9 ماه، اعضای شورای شهر رشت از انتخاب یک شهردار برای شهر رشت عاجز مانده اند.

مدت مدیدی است که پروژه عمرانی جدیدی در این شهر آغاز نشده و در شرایطی که مدیران شهری بسیاری از کلان شهرهای کشور در تلاش برای اجرای پروژه هایی به منظور ایجاد منابع درآمد پایدار برای شهرشان هستند برخی از اعضای شورا و مدیران شهرداری رشت، پرداخت حقوق و پاداش پایان سال پرسنل این مجموعه را آن چنان با آب وتاب تعریف و رسانه ای کرده که گویا شق القمر شده و پرداخت حقوق پرسنل جزو وظایفشان نبوده است.

با توجه به عدم احراز صلاحیت دو گزینه معرفی شده به وزارت کشور از سوی اعضای شورای شهر رشت برای تصدی شهرداری این شهر زمزمه هایی نیز از عدم احراز صلاحیت علی قلی زاده سومین گزینه شورانشینان و هتریک ناکامی شورای پنجم برای انتخاب شهردار به گوش می رسد و بااین وجود در سایه غفلت و ضعف شورای اسلام پنجم رشت و با ایجاد رکوردی عجیب و تلخ صدای پای انحلال شورا بیش ازپیش شنیده می شود.

هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای رشت: گله مردم را بشنوید

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های روز نهم فروردین امسال نقص در منابع انسانی در پست های مسؤولیتی را یکی دیگر از عوامل بحران دانست و اظهار کرد: یکی از نگرانی های شهر رشت این است که رشت هنوز شهردار ندارد و انتخاب شهردار نیز یکی از مشکلات این شهر است چراکه نمی توان برای رفع مشکلات مختلف شهر تمرکز کرد.

آیت الله رسول فلاحتی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر رشت، تصریح کرد: به این مسئله فکر کنید و گله مردم را بشنوید، نگذارید که برخی ها در میان شما رخنه کنند و بعد شما گله مند شوید چراکه برای این مسئله باید فکری کرد و چاره ای اندیشید چراکه نبود شهردار به این مدت قابل پذیرش نیست.

رشت رکوددار شهر بی شهردار

رشت شهری که این روزها در سایه سوء مدیریت ها و ضعف شدید عملکردی شورانشینان و عدم نظارت کافی از سوی دستگاه ناظر و نهادهای بالادستی حال وروز خوشی نداشته و گویا قصه غصه هایش تمامی ندارد و برخی از اعضای شورا بی تفاوت به این عمق فاجعه در تکاپوی برگزاری جلسات انتخاباتی و اصناف مختلف هستند.

دوشنبه و جلسه ای دیگر

هشتاد و هفتمین جلسه صحن شورای رشت قرار است روز دوشنبه هفته جاری برگزار شود امیدواریم اعضای شورا در دوران پساتعطیلات در این جلسه حضور پیداکرده و به جای پرداختن به مباحث کلیشه ای ازجمله پرداخت کمک به برخی افراد و غیره چاره ای اساسی برای رفع مشکلات پیرامون تعیین تکلیف شهردار رشت اتخاذ کرده و بدانند که چهره ایستاده و توأم با شعار اتحاد، همدلی و صمیمیت اعضای شورای اسلامی پنجم شهر رشت در آغاز کار، از اذهان مردم فراموش نمی شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان