به گزارش لنگرخبر، محمد رنجبر در جلسه هماهنگی چگونگی جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه ایام نوروز امسال با حوادث و بلایای طبیعی در اکثر استان ها همراه بود، اظهار کرد: مردم نوع دوست ایران همواره در کنار هم هستند و تمام تلاش ما نیز در راستای کمک به مردم و همدردی با آنان است.



وی با تأکید بر اینکه از همه ظرفیت ها برای کمک به سیل زدگان و تأمین نیازهای آن ها استفاده شود، گفت: همه دستگاه ها و نهادهای شهرستان باید کمک کنند و در این شرایط نباید دنبال مقصر بگردیم و باید از هر اقدامی که به خدمت رسانی و شوق کمک به مردم آسیب زند، پرهیز شود.



سرپرست فرمانداری لنگرود با اشاره به درخواست سرلشکر سلیمانی مبنی بر کمک فوری به استان های سیل زده با بیان اینکه از همه ظرفیت ها نیز برای تحقق این امر استفاده می شود، افزود: موکب شهرستان لنگرود دریکی از استان های سیل زده مستقر و در این مسیر هم موکب شهرستان پیشگام خواهد بود.



رنجبر با بیان اینکه تهیه اقلام خوراکی و غذای گرم نخستین اولویت موکب لنگرود برای لرستان است تصریح کرد: تفاوت اساسی موکب اربعین با این موکب، فاصله زمانی آن است و باید با سرعت بیشتری اقلام ضروری تهیه شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان