به گزارش لنگرخبر، سرپرست فرمانداری لنگرود ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز پاسدار در سالن اجتماعات شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با بیان اینکه همه ما افتخار می کنیم که در ایران ۸۰ میلیون پاسدار داریم اظهار کرد: سپاه نیروی ملی و یکی از ظرفیت های کشور است که هر جا و در هر زمینه ای نیاز باشد وارد عرصه می شود و برای امنیت و آرامش مردم کشور فداکاری می کند.

وی با بیان اینکه همه در راستای اهداف انقلاب تلاش می کنند گفت: سپاه علاوه بر تلاش در زمینه دفاعی، در زمینه سازندگی و محرومیت زدایی تلاش فراوانی می کند و اگر تلاش نیروهای سپاه و بسیج در سیل چند سال گذشته در دیوشل و تالش محله نبود نمی توانستیم زودتر به نتیجه برسیم.

[gallery columns="1" size="large" ids="104727"]

محمد رنجبر با بیان اینکه تصمیم ترامپ علیه سپاه باعث شد تا وحدت در کشور و همه آحاد ملت افزایش یابد افزود: سردار سلیمانی فقط متعلق به ایران نیست بلکه به همه کشورهای آزادی خواه تعلق دارد و این موجب عصبانیت بیشتر آمریکا می شود.

آمریکا و ترامپ عقده ۴۰ ساله خودشان علیه سپاه و انقلاب را ابراز کردند 

امام جمعه لنگرود نیز با اشاره به هزینه هفت تریلیون دلاری آمریکا در خاورمیانه اظهار کرد: آمریکا با تجهیزات جنگی و پشتیانی مالی از نیروهای تکفیری سعی در به آشوب کشیدن خاورمیانه شد ولی حضور سپاه و تفکر انقلاب با کمترین هزینه جلوی آنان ایستاد و باعث شکست و بیرون راندن آنان از منطقه شده است .

  [gallery columns="1" size="large" ids="104726"]

وی با بیان اینکه آمریکا و ترامپ عقده ۴۰ ساله خودشان علیه سپاه و انقلاب را ابراز کردند گفت: سپاه علاوه بر دفاع از کشور و برقراری امنیت، همواره در همه شرایط در کنار مردم کشور بودند و سپاه و خدمات آن در نزد مردم بیگانه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی با بیان اینکه سپاه توانسته فرهنگ مقاومت را منطقه ترویج دهد و آمریکا از این هراس دارد افزود: سپاه ضربه گیر کشور در برابر تحریم های آمریکا علیه کشور ایران است و این سپاه بود که در طول این ۴۰ سال شعله اشتغال و تلاش برای بیرون کردن کشور از بحران ها را روشن نگه داشت.

[gallery columns="1" size="large" ids="104723"]

امام جمعه لنگرود با تأکید بر اینکه مدیران و نمایندگانی که لباس سپاه را می پوشند باید اقدامات علنی را سرلوحه کار خود قرار دهند تصریح کرد: تلاش های فردی برخی نمایندگان قابل ستایش و تقدیر است ولی این تلاش های فردی باید در بین همه مجلس و به صورت واحد باشد تا اثرات آن را در کل کشور شاهد باشیم.

حرکت آمریکا علیه سپاه در سطح بین المللی ارزش حقوقی ندارد

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه طبق قانون کشور، سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب است اظهار کرد: آمریکا خالق بزرگ ترین سلسله و شبکه های تروریستی است که بخش اعظمی از این فعالیت ها در کشور ایران بود که ۱۷ هزار شهید ترور نتیجه دفاع ایران مقابل آنان است.

[gallery columns="1" size="large" ids="104721"]

وی با بیان اینکه ترامپ فکر می کرد که بعد از خروج از برجام ضربه سنگینی را به ایران وارد کرد که در این زمینه موفق هم نشد گفت: آمریکا در ادامه دشمنی های خود سعی کرد فروش نفت ایران را به صفر برساند ولی در سال گذشته ایران دو میلیون بشکه نفت را علی رغم همه تحریم ها و مشکلات به فروش رساند.

مهرداد بائوج لاهوتی با بیان اینکه مردم در همه شرایط پشتیبان انقلاب هستند و ایران را دوست دارند افزود: مردم ایران با حضور همیشه درصحنه خود در همه ایام نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند و همه هزینه های میلیاردی دشمن را با همدلی به باد دادند.

[gallery columns="1" size="large" ids="104725"]

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرکت آمریکا علیه سپاه در سطح بین المللی ارزش حقوقی ندارد تصریح کرد: تروریستی خواندن سپاه توسط ترامپ نشان دهنده ضعف وی است چراکه اگر قدرتی داشت اقدام دیگری انجام می داد ولی از هرگونه اقدام عملی عاجز است و دست به رجزخوانی میزند.

وی با بیان اینکه صاحب نظران غربی معتقدند که نجات بشریت درگرو حفظ انقلاب و پشتیبانی از آن است گفت: همیشه باید به فرمایشات امام خامنه ای توجه و در آن زمینه ها اقدامات عملی انجام دهیم و رهنمودهای ایشان همیشه نقشه راه درستی برای انقلاب بوده است.

انتهای پیام/


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان