به گزارش لنگرخبر، نادر جهان آرای امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پیش فروش کتاب های درسی در کلیه مقاطع تحصیلی اظهار کرد: مدیران و دانش آموزان کلیه واحدهای تحصیلی می توانند با مراجعه به سایت و با خیالی آسوده به صورت تکی و یا گروهی به خرید و سفارش کتاب بپردازند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان برای خرید کتاب هیچ عجله ای از خود به خرج ندهند گفت: سایت از ۹ روز گذشته و تا تاریخ ۲۰ خرداد باز و هیچ گونه نگرانی از بابت تمام شدن کتاب وجود ندارد و در صورت تمام شدن کتاب هم تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش پرورش استان گیلان با اذعان به اینکه تاکنون ۸۰ درصد کتاب های پایه تحصیلی ابتدایی در استان گیلان خریداری شده است تصریح کرد: به طور متوسط هرساله ۳۳ هزار دانش آموز در یک پایه تحصیلی در استان گیلان تحصیل کرده و بر این اساس همکاران در آموزش پرورش با مکاتباتی که با تهران داشتند موفق به خریداری ۸۰ درصد کتاب های شش پایه ابتدایی شده تا در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

جهان آرای با تأکید بر اینکه دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی در صورت نیاز می توانند به کتاب فروشی های شهر خود مراجعه کنند افزود: در صورت تمام شدن کتاب در سایت اولیای دانش آموزان می توانند در تاریخ مقرر که از طرف آموزش پرورش اعلام می شود به کتاب فروشی های محل خود مراجعه و کتاب خود را خریداری کنند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان