افزایش قیمت بنزین به صلاح مردم نیست

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۴:۵۶ چاپ کد خبر: 105241
به گزارش لنگرخبر، اسدالله عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودسر، با اشاره به بحث سوخت و افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم و در قانون بودجه هرسال به دولت اختیار می دهد با توجه به شرایط، درصدی از حامل های انرژی تغییر کند تا منابعی برای دولت باشد و هم برای جامعه مشکلی ایجاد نکند.

وی با اشاره به افزایش لجام گسیخته قیمت کالاها در بازار افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، افزایش قیمت بنزین فشار زیادی را برای اقشار مختلف و کم درآمد جامعه وارد می کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس افزایش قیمت بنزین را به صلاح مردم ندانست و تصریح کرد: در این شرایط ملتهب اقتصادی جامعه صلاح نیست که دولت از سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت که در حمل ونقل و قیمت کالاهای دیگر تأثیرگذار است صحبت کند.

وی با اشاره به اینکه دولت برای افزایش قیمت سوخت باید مصوبه مجلس را داشته باشد گفت: مجلس با افزایش یک دفعه قیمت بنزین مخالف بوده و حتماً نسبت به این اقدام دولت واکنش نشان می دهد و اجازه نمی دهد که این اتفاق بیفتد.

عباسی با بیان اینکه دولت می بایست در سال های 95 و 96 که نرخ تورم تک رقمی بود نسبت به افزایش قیمت بنزین اقدام می کرد افزود: متأسفانه الآن که شرایط اقتصادی بدی در جامعه حاکم است موقع مناسبی برای این افزایش نیست.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان