محمدعلی خداجو در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به حضور پرشور مردم از جشنواره بهارنارنج در کومله اظهار کرد: هفتمین جشنواره بهارنارنج باهمت شهرداری و شورای شهر کومله برگزار شد که مورد استقبال مردم و گردشگران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این جشنواره همه ساله در اردیبهشت ماه برگزار می شود گفت: در سال جاری به دلیل مشکلات اقتصادی و بحران سیل در چند استان کشور تمام امکانات و ظرفیت های بخشداری و شهرداری ها معطوف به کمک به هم وطنان بود که نتوانست به جشنواره آن طور که باید بپردازد ولی بااین وجود نیز شهرداری و شورای اسلامی کومله همت کردند و با کمترین نقصانی جشنواره را برگزار کردند.

بخشدار کومله با اذعان به اینکه با توجه به نزدیکی ماه رمضان و تداخل زمانی بازمان اصلی شکفتن بهارنارنج، موجب شد که تبلیغات کمتری در خصوص جشنواره انجام شود افزود: با توجه به تبلیغات دیرهنگام به دلایلی که گفته شد ولی بازهم شاهد حضور خوب شهروندان و گردشگران در این مراسم بودیم.

خداجو با بیان اینکه امسال به دلایل مشکلات اقتصادی و نقل و انتقالات مالکیت کارخانه های چای که در سال های قبل فضای دل انگیز آن ها، میزبان جشنواره بود، بخش خصوصی برای برگزاری این جشنواره ورود نکرد خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده حدود سه هزار صندلی در نظر گرفته شده بود که طبق برآوردهای انجام شده حدود ۱۰ هزار نفر در جشنواره امسال شرکت کردند.

وی با بیان اینکه حفظ سنت و آئین های بومی و محلی یکی از اهداف جشنواره بهارنارنج است گفت: ۵۰ غرفه ارائه محصولات محلی، عرقیات و صنایع دستی نیز در حاشیه برگزاری این جشنواره برای عموم به نمایش درآمد و لافند بازی، بازی های بومی محلی، اجرای موسیقی سنتی و اجرای نمایش تئاتر ازجمله برنامه های جانبی هفتمین دوره جشنواره بهارنارنج در کومله لنگرود بود.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان