به گزارش لنگرخبر، شهردار و اعضای شورای شهر چاف و چمخاله به مناسبت هفته بزرگداشت معلم در بازدید از مدارس چاف و چمخاله، با معلمان مدارس دیدار و گفت وگو کردند.

کمیل بائوج لاهوتی در این مراسم ضمن تبریک روز معلم و بزرگداشت این هفته اظهار کرد: بخش اعظمی از تعلیم و تربیت هر انسانی در مدارس شکل می گیرد که معلمان نقش بسزایی در تربیت آینده سازان کشور دارند.

وی با اشاره بر اینکه بخش زیادی از دوران کودکی و نوجوانی در مدارس سپری می شود گفت: معلمان در دوران خدمت خود همواره تلاش می کنند تا به دانش آموزان برای رشد و پیشرفت کمک کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

شهردار چاف و چمخاله با اشاره به کمک های شهرداری به مدارس این شهر افزود: طی مصوبه اعضای شورای شهر، پنج میلیون تومان برای کارهای انجام شده فرهنگی و تفریحی مدارس این شهر پرداخت و ۱۰ پک ورزشی شامل توپ والیبال و فوتبال، راکت بدمینتون و تنیس و غیره به ارزش پنج میلیون تومان به مدارس اهدا شد.

لاهوتی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر آماده کمک به مدارس است تصریح کرد: به دلایل قانونی شهرداری ها نمی توانند در کارهای عمرانی مدارس اقدامی کنند ولی می توان در کارهای فرهنگی، گردشگری و تفریحی کمک حال مدارس باشد که شهرداری و شورای شهر چاف و چمخاله آمادگی خود را در این زمینه اعلام می کند.

[gallery columns="1" size="large" ids="105311,105312,105313,105314,105315,105316,105317"]

انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان