به گزارش لنگرخبر، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه شنبه 17 اردیبهشت 98) توسط علی اصغر یوسف نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که جناب آقای رئیس جمهور ضعف مدیریتی جنابعالی در اداره کشور باعث آشفتگی شدید اقتصادی شده است که مردم احساس می کنند هیچ کنترلی بر قیمت ها وجود ندارد، به وظیفه خود عمل کنید.

یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که تعلل و بدقولی در خصوص مطالبات فرهنگیان باعث آزردگی این قشر شده است.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزرای صنعت و کشاورزی عنوان کرد که گرانی افسار گسیخته به ویژه در اقلام خوراکی، اقشار مستضعف کشورمان را نگران کرده و به نظر می رسد دولت برنامه خاصی ندارد و امید است برنامه منسجم، کارآمد و عملیاتی برای جلوگیری از گرانی تدوین و اجرا شود.

طیبه سیاوشی شاه عنایتی نماینده مردم تهران به اتفاق 9 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور درباره عدم تهیه و تصویب سند آمایش سرزمین ملی و استانی و عدم تشکیل شورای عالی آمایش در سال 97 تذکر دادند.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس جمهور خواستار صدور دستوری سریع برای تامین کالاهای اساسی همچون شکر و گوشت در ماه مبارک رمضان و مقابله با گرانی این کالاها و نظارت جدی بر باندهای دلال کالا شد.

حبیب الله ده مرده نماینده مردم زابل در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که چرا با گرانی کمرشکن اقدام جدی صورت نمی گیرد. تا کی و ز چه زمانی مردم باید تاوان این سوء مدیریت را بپردازند.

سیدحسین نقوی حسینی وعلی اصغر یوسف نژاد نمایندگان ورامین وساری در تذکری به وزیر دادگستری خواستار تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه در سال 96 شدند.

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر به وزیر آموزش و پرورش ضرورت پیگیری تخلفات انجام شده در مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و نیز ضرورت جلوگیری فوری از واگذاری امر نظارت مدارس توسط ادارات کل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس به بخش خصوصی که موجب فساد و ایجاد رانت می شود  را متذکر شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان