صاعقه جان یک گیلانی را گرفت

۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۲۱:۲۲ چاپ کد خبر: 105385
به گزارش لنگرخبر،رضا اسلامی دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با به خسارت مرگ بار بارش باران و صاعقه در گیلان طی امروز اظهار کرد: صاعقه در روستای اسفند بخش مرکزی شهرستان صومعه سرا جان یک نفر را گرفته است.

وی با بیان اینکه جان باخته امروز ناشی از صاعقه در صومعه سرا، مشغول کار در شالیزار بوده، افزود: در این حادثه یکی از خواهران در دم جان باخته و خواهر دیگر دچار آسیب شده و در بیمارستان بستری است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان با اشاره به خسارت دیگر بارش باران در گیلان گفت: یک درخت در شفت نیز براثر شدت بارش باران و باد بر زمین افتاد که خسارتی نداشت و از سطح معابر جمع شده است.

اسلامی همچنین به خسارت باد به یک منزل مسکن مهر در رودسر اشاره کرد و افزود: براثر شدت باد و بارش باران سقف یک منزل مسکن مهر شهرستان رودسر جدا و بر روی سقفی دیگر افتاده است.

وی با بیان اینکه کنده شدن سقف خانه در رودسر خسارت جانی نداشته گفت: سقف خانه جداشده توسط هلال احمر با نایلون پوشیده شده و اقدامات بعدی نیز طی روزهای آینده انجام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان با اشاره به آماده باش ستاد مدیریت بحران استان تا برقراری آرامش کامل بیان کرد: با توجه به بارش های شدید بهاری و جریان احتمالی سیل، ستاد مدیریت بحران استان گیلان آمادگی کامل در برابر بلایای احتمالی را دارد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان