به گزارش لنگرخبر،حجت الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به این موضوع که برخی از اصلاح طلبان و پادوهای غرب در کشور پس از تهدیدات اخیر ترامپ بار دیگر بر طبل مذاکره می کوبند، اظهار کرد: عبارت بسیار زیبا و دلپذیری در ادبیات مان وجود دارد مبنی بر این که آزموده را آزمودن خطاست. ما قصد داریم با چه کسی و درباره چه موضوعی مذاکره کنیم؟ اگر بحث مذاکره مطرح است که ما هر روز با چین، روسیه، اروپا، ایتالیا و آسیا حرف می زنیم و درحال مذاکره و صحبت هستیم و اگر منظور تنها حرف زدن است که ما اینکار را انجام می دهیم اما اگر مشخصا منظور دولت آمریکاست، ما بارها و بارها دستگاه حاکم آمریکا را آزموده ایم.

وی ادامه داد: آنها تنها می خواهند زمان را بخرند و در نهایت قصد دارند تا ما تسلیم شویم. گاهی آنها براساس شرح و ماده ای ما را دروغگو می خوانند. سازمان انرژی اتمی 14 بار اعلام کرده است که ایران به سمت هسته ای شدن نمی رود و به تعهدات برجام عمل کرده است، اما آنها نمی پذیرند و حرف خودشان را می زنند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر هرکسی قدری عقل، شعور، فکر و تجربه، داشته باشد، متوجه می شود که نباید با آمریکا مذاکره کنیم.

وی بیان کرد: ما باید فشارهای روانی ناشی از تحریم را تبدیل به فرصت کنیم و نیاز به دیگران را به حداقل برسانیم. ما باید این موضوع را بررسی کنیم تا کالاهای مصرفی که از خارج از کشور وارد می شوند، اگر توان تولیدش را داریم، خودمان به تولید آن کالا بپردازیم.

حجت الاسلام اکرمی اظهار کرد: ما باید فرش قرمز را برای تولیدکنندگان داخلی پهن کنیم و با تشویق شان سعی کنیم به سمت تولید، صرفه جویی، قناعت و کاهش مصرف پیش برویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید از داخل خود را تقویت کنیم تا خود به خود دشمن شاهد این موضوع باشد که این حرف زدن های او هیچ خاصیتی ندارد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان