رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: بعضی از افراد و جریان ها با غوغاسالاری رسانه ای به دنبال حذف رسانه های ارزشی در گیلان هستند.

به گزارش لنگرنیوز ، سردار نظرعلی علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به جریان سازی بعضی از افراد و گروه ها علیه رسانه های ارزشی در گیلان اظهار کرد: جبهه رسانه ای گروه های اصلاح طلب با عضویت بخشی از رسانه ها در استان تشکیل شده است.

وی به همراهی خانه مطبوعات گیلان با جریان مذکور اشاره کرد و افزود: حمایت از تمام رسانه ها باید یکی از برنامه های خانه مطبوعات باشد.

علیزاده خواستار حمایت از تمام رسانه ها توسط رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان شد و بیان کرد: موضع گیری علیه رسانه های ارزشی قابل قبول نیست.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه بعضی از افراد و جریان ها با غوغاسالاری رسانه ای به دنبال حذف رسانه های ارزشی در استان هستند، تصریح کرد: غوغاسالاری برای حضور نداشتن رسانه های ارزشی در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... در گیلان آغاز شده است.

وی به استفاده رسانه های اصلاح طلب از امکانات دولتی در پوشش فضای اعتدال در گیلان اشاره کرد و گفت: رسانه های اصلاح طلب از پشتیبانی مادی و معنوی مقام های اجرایی گیلان در این استان برخوردار هستند.

علیزاده رسانه را زبان گویای جامعه خواند و یادآور شد: برخی از رفتارها برای بسته شدن رسانه های ارزشی قابل قبول نیست.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان