به لنگرخبر، سید هاشم میرحسینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رعایت حریم رودخانه از اولویت های مهم اداره امور آب لنگرود است، اظهار کرد: عده ای با ساخت وساز در مسیر رودخانه به دنبال رفاه بیشتر برای زندگی خود هستند که اداره آب لنگرود برای جلوگیری از انجام این کار باید روزانه در حریم رودخانه و مسیل ها گشت وگذار انجام دهد.



وی با تأکید بر لزوم جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز در حریم رودخانه ها گفت: وظیفه گشت روزانه از  حریم رودخانه ها بر عهده اداره امور آب لنگرود است و باید همه روزه وظیفه خود را انجام و در صورت مشاهده موردی مشکوک به نهادهای مربوطه گزارش دهد.



دادستان عمومی و انقلاب لنگرود با اشاره به خطرات ساخت وساز در حریم رودخانه ها تصریح کرد: در سیل های اخیر کشور بیشترین خسارات و آمار کشته ها مربوط به خانه های در کنار حریم رودخانه و مسیل ها بوده است لذا از همه دستگاه های مربوطه می خواهم از ساخت وساز در حریم رودخانه ها جلوگیری کنند تا جان مردم دچار تهدید نشود.



میر حسینی با اذعان به اینکه دادستانی با افرادی که قانون را زیر پا گذاشته و برخلاف آن عمل کنند برخورد جدی می کند، افزود: از تمام نهادها، دستگاه های اجرایی و اداره امور آب لنگرود می خواهم تا در صورت مشاهده ساخت وساز در حریم رودخانه ها بدون هیچ مماشاتی در اسرع وقت صورت جلسه را به دادستانی اعلام کنند تا با آن ها برخورد جدی شود.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان