به گزارش لنگرخبر، سروان "حسن محبی " در راستای اجرای برنامه های آموزشی در جهت ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان با حضور در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه امام علی (ع) اظهار کرد: مدارس بایستی سنگری مقتدر در مواجهه با جنگ نرم دشمن باشند.



وی با بیان اینکه اینترنت، دنیای پهناور اطلاعات بوده که کاربران اینترنتی از هر نقطه از جهان و در کمترین زمان ممکن و با یک کلیک اقدام به دسترسی اطلاعات موجود کرده و می تواند خواسته ها و نیازمندی های خود را از آن طریق برآورده سازند گفت: متأسفانه این فضا نیز هم چون فضای حقیقی از تیررس کشورهای غربی مصون نمانده و تبدیل به دست آویز و ابزاری برای رسیدن آن ها به اهداف جنگ نرم شده است.



کارشناس اجتماعی پلیس لنگرود با اشاره به سوءاستفاده های افراد سودجو از فعالان فضای مجازی تصریح کرد: در این فضا اکثر کاربران متخلف با هویت جعلی درصدد سوءاستفاده های مالی، انتشار مطالب غیراخلاقی و از همه مهم تر استحاله فرهنگ ایرانی و اسلامی را دنبال می کنند.



محبی با تأکید بر لزوم آشنایی با ابزار رسانه و چگونگی استفاده از این ظرفیت افزود: جوانان و نوجوانان بایستی با تسلیح خود به سلاح بصیرت و آگاهی ضمن مصون نگه داشتن خود از خطرات این فضا و خنثی کردن نقشه های دشمنان جامعه را یاری رسانند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : پلیس لنگرود

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان