کمیل لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با تأکید بر لزوم همکاری شهرودان با شهرداری و شورای شهر اظهار کرد: برای تحقق شعار سال، شهرداری ها در صف مقدم ارائه خدمات به مردم قرار دارند و بزرگ ترین وظیفه را برای تحقق این اهداف بر عهده دارند و ما هم باید تلاش بسزایی برای تحقق این امر داشته باشیم که رمز پیروزی در مدیریت شهرداری ها هماهنگی و وحدت است.

 

وی با بیان اینکه چاف و چمخاله ظرفیت های زیادی برای رشد دارد گفت: در مجموعه گردشگری با تعریف پروژه های زیر بنایی و ایجاد سیمای شهری مناسب، فضای لازم جهت سرمایه گذاری در شهر چاف و چمخاله باز می شود که لازمه توسعه و زیبایی مبلمان شهری همکاری مردم با شهرداری است.

 

شهردار چاف و چمخاله با اشاره به میزان آسفالت انجام شده در سال 1397 افزود: در سال گذشته، 70 هزار مترمربع از خیابان و کوچه ها آسفالت شد که برای این کار حدود 35 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

لاهوتی با بیان اینکه طی دو ماه گذشته از سال جاری 30 هزار مترمربع آسفالت معابر انجام شده است تصریح کرد: با توجه به بحران اقتصادی، افزایش قیمت ها و نایاب شدن قیر و آسفالت شهرداری و شورا تمام تلاش خود را انجام داده تا آسفالت معابر و خیابان ها بر اساس اولویت بندی معابر اصلی و کوچه ها و خیابان ها صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه نیمه اول سال فرصت مناسبی برای آسفالت است خاطرنشان کرد: آسفالت مناطق مختلف شهر در جزو برنامه های شهرداری و شورا قرار دارد که در صورت تأمین قیر و آسفالت و اعتبار این کار ادامه می یابد.

 

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان