به گزارش لنگرخبر، چاف و چمخاله دارای 18 کیلومتر نوار ساحلی است که در طول سال مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار می گیرد و مسافران در ایام تعطیلات برای گشت وگذار وارد این شهر توریستی می شوند.

در تعطیلات چهار روز هفته گذشته نیز حجم زیادی از مسافران و گردشگران وارد این شهر شدند که نشان از ظرفیت بالای این شهر می دهد.

مهم ترین ویژگی شهر توریستی چاف و چمخاله قرار گرفتن بخش زیادی از اراضی آن در کناره ساحل دریا است که جلوه ای بسیار زیبا و بی بدیل دارد.

شهردار چاف و چمخاله در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: بیش از 500 هزار نفر مسافر و گردشگر در تعطیلات اخیر وارد چاف و چمخاله شدند که این تعداد در مدت مشابه تعطیلات قبلی بی سابقه بوده است.

کمیل لاهوتی با بیان اینکه با توجه به ازدیاد گردشگر به این منطقه، تمام امکانات لازم فراهم شده است گفت: به کارگیری تمام ظرفیت های موجود به گونه ای است که در این تعطیلات ساعاتی خوش و به یادماندنی برای مسافران به جا می گذارد.

وی با اشاره به پروژه ساخت طرح سالم سازی دریا در چاف افزود: دو طرح سالم سازی در چاف در حال احداث است که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه این شهر دارای ظرفیت های خدادادی بسیاری است تصریح کرد: توقع شهروندان و گردشگران با توجه به ظرفیت ها از شهرداری زیاد بوده و به هم همین دلیل با کمک یک تیم حرفه ای برنامه های خوب و مدونی برای ایجاد فضاهای تفریحی و ایجاد فرصت هایی برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.

به گزارش لنگرخبر، چاف و چمخاله یکی از شهرهای تازه تأسیس بخش مرکزی شهرستان لنگرود است. شهر چاف و چمخاله با داشتن پنج هتل و چندین اقامتگاه و مهمان پذیر هرساله پذیرای خیل عظیمی از مسافران است.

بهترین جاذبه های این شهر، ساحل ماسه ای بسیار زیبا و رودخانه بزرگ چمخاله است که با چشم اندازی دل فریب نگاه هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان