به گزارش لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر جهاد کشاورزی گفت: وضعیت پیله ابریشم امسال خوب است اما در این چند روز باقی مانده باید مراقبت شود چرا که برخی دلالان در همین فصل فروش پیله ابریشم به دنبال پایین آوردن قیمت هستند.


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر جهاد کشاورزی به سازمان تعاون روستایی دستور دهد تا وارد بازار شود تا عده ای سوداگر نتوانند نرخ پیله ابریشم را پایین آورند.


وی در تذکر دیگر به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: 120 میلیون رأس دام زنده در کشور داشتیم که در حال حاضر به 65 میلیون رأس رسیده است و از روسیه و کشورهای دیگر گوشت وارد کشور می شود در حالی که می توان این گوشت را در داخل کشور تأمین کرد.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدش از دامداری های منطقه لنگرود تأکید کرد: دامداران می گویند در شرایط فعلی حاضرند در ییلاقات بمانند و گوشت کشور را تأمین کنند تا از روسیه و دیگر مناطق گوشت وارد کشور نشود.


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع طبیعی به دنبال این است که به هر شکل ممکن مراتع دامداران را از آنها گرفته و تبدیل به جنگل کند، تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی باید به این موضوع ورود کند چرا که شهرستان لنگرود می تواند ظرفیت تولید گوشت را به دو برابر تبدیل کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان