کمیل لاهوتی در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به حضور مسافران و گردشگران در تابستان در سواحل اظهار کرد: هرساله شاهد حضور گردشگران و مسافران زیادی از استان های مختلف در سواحل چاف و چمخاله هستیم که برای استفاده از مواهب الهی به این شهر سفر می کنند.


وی با بیان اینکه ساحل چمخاله و چاف یکی از بی نظیرترین سواحل در کشور است، گفت: شهرداری در راستای وظیفه ذاتی خود همواره نسبت به پاک سازی سواحل اقدام می کند ولی نیاز است مردم نیز در نگه داری و پاکیزگی شهر و سواحل مشارکت داشته باشند.


شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه زندگی پاک در شهر پاک از انتظارات همه مردم و جامعه است، تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح فرهنگ عمومی و نگهداشت بهتر طبیعت، شهرداری این شهر با همکاری ngoهای فعال محیط زیست، پنج شنبه جاری اقدام به پاک سازی نمادین سواحل چاف و چمخاله می کند.


لاهوتی با بیان اینکه یکی از بزرگ ترین کارها فرهنگ سازی است و شهرداری تلاش می کند در این راستا اقدامات مناسبی انجام دهد، افزود: درواقع این برنامه باید در طول سال تکرار شود تا هم محیطی زیبا و پاک داشته باشیم هم به نوعی در میان افراد جامعه به یک فرهنگ حفاظت از طبیعت اطرافمان تبدیل شود.


وی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی بین شهروندان بیان کرد: جدای از توان شهرداری در جمع آوری زباله نکته حائز اهمیت فرهنگ سازی میان شهروندان است که باعث کاهش هزینه ها می شود تا بدانند زباله ای که ریخته می شود با چه زحمتی جمع می شود.


 شهردار چاف و چمخاله با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهر چاف و چمخاله و لزوم داشتن ساحلی پاک اذعان کرد: گردشگران زیادی به دلیل وجود سواحل زیبا و جاذبه های طبیعی میهمان مردم این شهر می شوند که ضمن تأکید بر توجه شهروندان برای تمیزی سواحل، از گردشگران نیز می خواهیم در پاک بودن سواحل کوشا باشند.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان