به گزارش لنگرخبر، مهرداد لاهوتی ظهر امروز در همایش دهیاران این شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد این شهر با بیان اینکه لایحه درامد پایدار شهرداری و دهیاری ها در مراحل پایانی در مجلس در حال بررسی است، اظهار کرد: به دلیل اهمیت این موضوع، این لایحه خارج از نوبت در مجلس بررسی و تصویب شد که می تواند کمک بسزایی برای درامد شهرداری ها و دهیاری ها داشته باشد.


وی با بیان اینکه طرح مالیات بر ارزش افزوده از دیگر طرح های در دست بررسی در مجلس است، گفت: قرار است در این طرح یک درصد به مالیات بر ارزش افزوده اضافه شود که کمک مالی خوبی برای دهیاری ها و شهرداری ها می شود.


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درجه بندی دهیاری ها می توان در ارائه خدمات و تجهیزات اثرگذار باشد گفت: دهیاری ها دارای ظرفیت بالایی هستند و باید دهیاری ها را باور کنیم و اتکای ما نباید تنها بر مالیات بر ارزش افزوده باشد و می توان از محل منابع استانی بابت دهیاری ها اعتباری در نظر گرفت.


لاهوتی با اشاره به سهل انگاری در ساماندهی رودخانه ها بیان کرد: سازمان آب به عنوان متولی رودخانه ها هیچ کاره است و این موضوع موردعنایت قرار گیرد و اقدامی نمی کند.


وی با اشاره به وجود دغدغه پسماند در روستاها افزود: در برخی کشورها از پسماند برای تولید برق استفاده می شود و ظرفیت های لازم برای ورود سرمایه گذاران برای ورود به این عرصه فراهم است و پیش بینی می شود شاهد سیل حضور سرمایه گذاران در این عرصه باشیم.


انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان