به گزارش خبرنگار لنگرخبر، در جریان هفته ششم رقابت های بسکتبال لیگ برتر قهرمانی بزرگ سالان استان گیلان، تیم شهرداری لنگرود برابر مهمان خود تیم نظام مهندسی گیلان با نتیجه 84 بر 82 به برتری رسید.



لنگرودی ها در جنجالی ترین مسابقه بسکتبال گیلان، بدون بازیکنان غیربومی خود، میهمانان را با شکست بدرقه کردند.



این بازی در سالن ورزشی ۲۲ بهمن لنگرود برگزار شد که با استقبال پرشور علاقه مندان به این رشته ورزشی همراه بود.



از نکات جالب این دیدار داوری اصغر قاسمیان (رئیس کمیته داوران بسکتبال گیلان) بود، این اتفاق در شرایطی رخ داد که بازیکن شماره 17 تیم نظام مهندسی گیلان (حجت قاسمیان) فرزند این داور بوده و بارها با اعتراض نیمکت نشینان و کادر فنی تیم شهرداری لنگرود همراه شد، اعتراض تا جایی ادامه داشت که موجب اخراج سرپرست تیم بسکتبال شهرداری "محمدرضا منصوری " شد اما این پایان کار نبود و این بار ورق به سود لنگرود تا جایی ادامه یافت که سوت ها این بار علیه تیم نظام مهندسی و با پنج اخطار شدن فرزند داور ختم شد.



این پیروزی در شرایطی رخ داد که شهرداری لنگرود تا ثانیه های پایانی بازی از حریف خود عقب بود و با پرتاب 3 امتیازی زیبا و بی نقص توسط "میراث کشتکار " با 2 اختلاف از سد حریف خود گذشت و بعدازاین پرتاپ که با سوت پایان بازی هم زمان بود موجبات اعتراضات شدید تیم نظام مهندسی را فراهم کرد!



از دیگر نکات قابل ذکر این دیدار حضور "مهندس علی شفیعی " مدیرعامل باشگاه شهرداری لنگرود به همراه "دکتر مهدی پور " ریاست هیئت بسکتبال لنگرود بود.



تیم شهرداری لنگرود در دور رفت این مسابقات نیز موفق شده بود تیم نظام مهندسی گیلان را در رشت با نتیجه ۵۳ بر ۳۸ به پیروزی برسد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان