به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه کار قضا برای رسیدن به عدالت اجتماعی خیلی سخت است، اظهار کرد: لنگرود در گیلان ازلحاظ پاکدستی و رسیدگی به پرونده ها و مشکلات در رتبه دوم قرار دارد ولی ازلحاظ آمار پرونده ها وضعیت خوبی نداریم و باید با اقدامات پیشگیرانه جلوی ازدیاد پرونده را گرفت.



وی با بیان اینکه مبارزه با فساد مطالبه عمومی مردم کشور است، گفت: قوه قضائیه به تنهایی نمی تواند در مبارزه با فساد اقدام کند و باید تمام قوا برای ریشه کن کردن فساد و فاسد وارد عمل شوند.



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه قانون اعاده اموال نامشروع بعد از ۱۴ سال اجرایی شده است، افزود: برخی از قوانین فسادزا هستند نه فساد زدا و باید جلوی این قوانین را گرفت و اصلاح کرد.



سلیمانی با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: خوشبختانه گیلان در بحث مبارزه با قاچاق و مواد مخدر پیشتاز است و خانواده ها نیز باید نسبت به این زمینه هوشیار باشند تا جوانان در این عرصه قتل عام نشود.



وی با اشاره به صدور مجوز نمایشنامه و اجرای تئاتر توسط ارشاد گیلان خاطرنشان کرد: برخی تئاترها دارای مفاهیم فمینیستی و اقدام های ناهنجار است که موجب ضررهای اجتماعی می شود که حتی اجرای این گونه تئاترها در شهرستان ها موجب تنش در بین مردم و مسؤولین می شود .



خطیب جمعه لنگرود با بیان اینکه ارشاد گیلان با صدور مجوزهای کنسرت و نمایشنامه ها مسؤولین و مردم را درگیر نکند، گفت: کسی با خوشحالی مخالف نیست ولی قرار نیست هر چیزی و هر محتوای خلافی در کشور به بهانه فضای شادی و تفریحی برای جوانان و مردم مجوز داده و پخش شود.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان