به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی امروز در مراسم سالگرد شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه با اشاره به فتنه های پشت سر هم در سال ۶۰ اظهار کرد: دشمن در همان سال های اول انقلاب برای سرکوبی نوزاد انقلاب دست به ترور شخصیت های انقلابی و مسؤولین زدند که هرکدام از شهدا به اندازه یک کشور بودند.



وی با بیان اینکه رهبری نیز از دسترس ترور دشمن در امام نبود و ایشان نیز به دلیل انفجار در محل سخنرانی شان مجروح شدند، گفت: امروز دست غیب خدا را متوجه می شویم که خواست تا امام خامنه ای را حفظ کرده و امروز به عنوان ولی امر مسلمین سکان دار انقلاب باشند.



امام جمعه رودسر با بیان اینکه دل شهیدان انصاری و نورانی برای خدمت به مردم می تپید، گفت: برگزاری یادواره شهدا صرفاً برای برگزاری یک مراسم یادبود نیست بلکه باید در این مراسم ها از ویژگی های شهدا و رسم زندگی آنان به مردم و جوانان، مطالبی مدون و درست مطرح شود.



روحانی با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی در مقابل مردم متواضع و افتاده بودند، خاطرنشان کرد: امروز مردم از مسؤولین تواضع و خدمت خالصانه برای مردم و کشور را طلب می کنند و این حق جامعه از مسؤولین است.



وی با تأکید بر حفظ و حراست از انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه تصریح کرد: دست نفاق آن روزهای اول انقلاب باعث شد تا شخصیت های بزرگ انقلاب و مردم مظلوم، ترور شوند و برخی در ظاهر شعار انقلابی و ولایتی بودن را سر می دادند ولی دستشان به خون ملت آغشته شد و برخی افراد و مسؤولین امروز نیز در پشتیبانی از ولایت فقیه لنگ می زنند.



امام جمعه رودسر زمان شناسی را یکی از ویژگی های بارز شهدا دانست و گفت: شهدا دنیا و مال را رها کردند و برای آزادگی امروز و آیندگان انقلاب جانانه روبروی دشمن ایستادند تا آن ها را از نفس انداختند .



روحانی با بیان اینکه خیلی از کشورها غبطه داشتن رهبری مانند امام خامنه ای را می خورند، افزود: رهبری بارها درباره اقتصاد کشور و نحوه برخورد با دشمن تذکر دادند ولی متأسفانه گوش شنوای خوبی برای گوش دادن به تذکرات رهبری و اجرای برنامه ها وجود نداشت یا کمرنگ بود.



وی با بیان اینکه هر مسؤولی که جهادی عمل کند طبیعتاً مانند شهیدان انصاری و نورانی دشمن دارد، خاطرنشان کرد: نیاز امروز جامعه حضور میدانی و اقدام جهادی مسؤولین است تا وضعیت کشور را از وجود مشکلات موجود در جامعه رها کنند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان