دولت به معنای دقیق کلمه فشل است

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ ۰۸:۲۷ چاپ کد خبر: 106142
به گزارش لنگرخبر، ولی داداشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت پس از بررسی اقدامات دولت در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال اظهار کرد: دولت به معنای دقیق کلمه فشل است و من در این دولت عرق و تعصبی نسبت به ایجاد اشتغال نمی بینم.

وی با بیان اینکه برخی از افراد در مجموعه دولت ناکارآمد هستند، افزود: برخی از دولتمردان که مسؤولیت دارند یا کار بلد نیستند که ناکارآمدند و یا مطامعی دارند که کارها را قفل می کنند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده دولت از ظرفیت بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: امروز اگر نتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم متضرر خواهیم شد چون دولت استخدامی ندارد و بودجه های دستگاه های اجرایی نیز بر اساس ظرفیت دستگاه بودجه ریزی نشده و ظرفیت ایجاد اشتغال به شدت کاسته شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بر ضرورت توجه به واگذاری امور به بخش خصوصی تأکید کرد و افزود: بخش خصوصی موجود شامل کارخانه ها، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی خرد باید حفظ شوند و علاوه بر آن باید به شرکت های دانش بنیان توجه شود.

داداشی با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور به پویایی نمی رسد مگر با دلسوزی و کارآمدی مدیران بیان کرد: شرکت ها باید به سمت دانش بنیان شدن حرکت کنند و این مهم جز با تغییر نگرش و بینش مدیران در سطوح مختلف ممکن نمی شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان