به گزارش لنگرخبر، مهرداد لاهوتی عصر امروز در افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لنگرود و شهرداری چاف و چمخاله با بیان اینکه در چند سال اخیر شهرداری و شورای شهر لنگرود اقدامات زیر بنایی خوبی انجام داده اند، اظهار کرد: یکی از معضلات بزرگ شهر لنگرود آسفالت معابر بود که در سال گذشته و سال جاری شاهد حجم زیادی از آسفالت خیابان ها در سطح شهر لنگرود هستیم.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در لوله گذاری سطح شهر مردم و بازاریان لنگرود صبوری و همراهی کردند، گفت: رودخانه، شهر لنگرود را به دونیم تقسیم کرده و ازجمله مشکلات موجود سرازیر شدن فاضلاب شهری به رودخانه است که از مرکز شهر نیز عبور کرده است و تخصیص اعتبار برای تسریع در ساخت پروژه فاضلاب صنعتی ضروری است.



وی با اشاره به اینکه وجود پسماند و زباله ها در شهر و روستاها یکی از معضلات کشور است، افزود: احداث کارخانه کمپوست یکی از اقدامات در دست انجام است که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و برای تسریع در کار نیاز است که سازمان شهرداری ها در تأمین بودجه به شهرداری و شورا مساعدت کند.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه در چند سال اخیر در لنگرود و چاف و چمخاله شاهد رشد در توسعه شهری هستیم، تصریح کرد: درگذشته مردم برای شنا کردن لباس خود را بر روی ساحل گذاشته و شنا می کردند ولی امروز مکانی خاص برای شنا بانوان در امنیت و با امکانات مناسب در نظر گرفته شده که می تواند به عنوان الگو در سواحل شمالی قرار گیرد .



لاهوتی با بیان اینکه در شهرستان شاهد همدلی و همراهی مردم با مسؤولین هستیم، گفت: شهرداری متعلق به مردم است و مردم سهام دار این نهاد عمومی هستند که اعضای شورا و شهرداری باید تلاش کنند مردم در همه امور مشارکت داشته باشند.



وی با بیان اینکه بیش از یک هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در شهر چاف و چمخاله در حال سرمایه گذاری است، افزود: راه نجات اقتصاد کشور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است و باید راه سرمایه گذاران را برای انجام کار هموار کنیم و نباید وقت آنها در بروکراسی های اداری تلف شود .



به گزارش لنگرخبر، عصر امروز با حضور رئیس سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور سه پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لنگرود شامل لوله گذاری دفع آب های سطحی، پروژه زیباسازی و بازآفرینی شهری و محوطه پل خشتی و باغ ملی لنگرود بااعتبار حدود 6 میلیارد تومان و سه پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری چاف و چمخاله شامل پارک جنگلی توسکا، طرح سالم سازی بانوان در چمخاله و طرح سالم سازی دریا در چاف بااعتبار 11 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان