به گزارش لنگرخبر، سیدمهدی رجایی عصر امروز در افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لنگرود با بیان اینکه از آغاز فعالیت خود در شهرداری برنامه کوتاه مدت، میان مدت و درازمدتی را مدون کردیم، اظهار کرد: احیا محوطه پل خشتی لنگرود و باغ ملی ازجمله برنامه های میان مدت شهرداری بود که امروز این پروژه ها به بهره برداری رسیده است.

شهردار لنگرود با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر لنگرود آب گرفتگی زیاد در زمان باراندگی بود، گفت: لوله گذاری سطح شهر یکی از اقداماتی بود که توسط شهرداری انجام شد که نشان داد در جمع آوری آب های سطحی در بارش های گذشته مؤثر است.



وی با اشاره به سنگ فرش کردن مرکز شهر لنگرود افزود: در فاز دوم پروژه زیباسازی و بازآفرینی شهری دو طرف میدان انقلاب اسلامی در مرکز شهر لنگرود سنگ فرش خواهد شد که این طرح نیز به زودی آغاز می شود.



رجایی با بیان اینکه در چهار ماه سال جاری ۱۵۰ هزار متر از خیابان ها و معابر اصلی شهر آسفالت شد، تصریح کرد: برای انجام آسفالت ۱۰ میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شد که از این مقدار، تاکنون دوسوم مبلغ مناقصه آسفالت شهری انجام شد و باقیمانده آسفالت نیز در هفته های اخیر و در صورت مساعد بودن هوا انجام می شود.



شهردار لنگرود با اشاره به میزان اعتبارهای استفاده شده برای افتتاح پروژه ها خاطرنشان کرد: برای سه پروژه لوله گذاری آب های سطحی، بازآفرینی و زیباسازی محوطه پل خشتی و باغ ملی لنگرود حدود 6 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.



به گزارش لنگرخبر، عصر امروز با حضور رئیس سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور سه پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لنگرود شامل لوله گذاری دفع آب های سطحی، پروژه زیباسازی و بازآفرینی شهری و محوطه پل خشتی و باغ ملی لنگرود بااعتبار حدود ۶ میلیارد تومان و سه پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری چاف و چمخاله شامل پارک جنگلی توسکا، طرح سالم سازی بانوان در چمخاله و طرح سالم سازی دریا در چاف بااعتبار ۱۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان