به گزارش لنگرخبر؛ رقابت های قهرمانی جهان پاراوزنه برداری ۲۰۱۹ با حضور ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان برگزار و تیم ملی کشورمان با کسب ۷ مدال رنگارنگ (۳ طلا، ۳ نقره و ۱ برنز) قهرمان این مسابقات شد.



سامان رضی نماینده گیلانی تیم ملی توانست با کسب مقام چهارم در این مسابقات سهمیه ورودی مسابقات پاراالمپیک 2020 توکیو را به دست آورد.



این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه علی اکبر قریب شی دیگر ملی پوش ایران در دسته ۱۰۷ کیلوگرم در رقابت های پارا وزنه برداری قهرمانی جهان حضور یافت که سرانجام علی اکبر غریب شی عنوان نایب قهرمانی و سامان رضی نیز مقام چهارمی جهان را کسب کردند.



در جریان این رقابت ها، سامان رضی ابتدا وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی را مهار کرد اما این ورزشکار شایسته گیلانی در حرکات دوم و سوم نتوانست وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی را مهار کند و در پایان پس از ورزشکار مالزیایی، علی اکبر غریب شی و ورزشکار مکزیکی در رتبه چهارم جهان در وزن ۱۰۷ کیلوگرم قرار گرفت.



سید یوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح الله رستمی، سید حامد صلحی پور، سامان رضی، علی اکبر غریب شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، ۹ ورزشکاری بودند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.



به گزارش لنگرخبر، این دوره از مسابقات پس از برگزاری رقابت های تیمی، شنبه ۲۹ تیرماه به پایان رسید.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان