به گزارش لنگرخبر، مجید مهروانی، رئیس هیات کونگ فو و هنر های رزمی استان گیلان اظهار کرد: مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان گیلان با حضور تیم منتخب نوجوانان این استان در المپیاد ورزشی برگزار می شود.



وی با بیان اینکه رقابت های کونگ فو قهرمانی بانوان این استان با حضور بیش از ۵۰ ورزشکار برگزار شد، افزود: در این دوره از رقابت ها بانوان کونگ فو کار در رده های سنی مختلف و از شهر های رشت، آستانه اشرفیه، لنگرود، تالش، صومعه سرا، سیاهکل، لاهیجان، رضئوانشهر، فومن و رودسر با هم به رقابت پرداختند.



رئیس هیات کونگ فو و هنر های رزمی گیلان گفت: در پایان این رقابت ها، تیم کونگ فو بانوان لنگرود عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص داد، تیم رضوانشهر دوم شد، تیم های رودسر و بندرانزلی نیز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان گیلان قرار گرفتند.



مهروانی بیان کرد: همچنین در پایان این رقابت ها، تیم منتخب نوجوانان دختر نیز انتخاب و در دومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در رشته کونگ فو در شهر کرد، حضور خواهند یافت.



وی اضافه کرد: در پایان رقابت های یک روزه کونگ فو قهرمانی بانوان گیلان، به تیم های برتر حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر رده های سنی و اوزان مختلف، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.



رئیس هیات کونگ فو و هنر های رزمی گیلان تصریح کرد: خوشبختانه بانوان کونگ فو کار گیلان در چند سال اخیر فعالیت و رشد خوبی داشته و با توجه به اینکه تا چند سال گذشته هیچ مسابقه ای در بخش بانوان برگزار نمی شد، اما همینک علاوه بر برگزاری مسابقات در رده های سنی مختلف، تیم های بانوان گیلان نیز در رقابت های مختلف قهرمانی کونگ فو کشور شرکت و حتی مدال کسب می کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان