به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام « سید جواد سلیمانی» در خطبه های نماز جمعه لنگرود ضمن تسلیت شهادت جواد الائمه( علیه السلام)، گفت: احترام به والدین، وفای به عهد و رد امانت سه قانون بین المللی است که همه موظف به رعایت این قوانین هستند و وجدان و فطرت آدمی معتقد به بین المللی بودن آنهاست.



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه انسان با اخلاق خوب، زیبایی های دین را نشان می دهد و شیعه باید با اخلاق خوب، مردم را با اهل بیت(ع) آشنا کند، گفت: پیامبر گرامی اسلام می فرماید:«حرمت بزرگ تر و سالخورده را نگه دارید تا خداوند شما را از مشکلات قیامت حفظ کند» که رابطه حرمت و امنیت به گونه ای است که اگر حرمت ها حفظ شود روزگار نیز با ما خوب مدارا می کند در غیر اینصورت اجزای نظام با ما ناهماهنگ می شود.



وی ادامه داد: انسان ها هر چقدر شفاف تر باشند خداوند زودتر با آنها معامله می کند و مسئله معامله خدا با خوبان عالم نیز به جهت علاقه خداوند به صالحان و مومنان است.



امام جمعه لنگرود در بخش دیگری از سخنانش ضمن گلایه از تصمیم اخیر شورای اقتصادی مبنی بر لغو تمرکز وظایف جهاد کشاورزی، افزود: مجلس در سال ۹۱ قانونی تصویب کرد که متولی بازار رونق تولید، وزارت جهاد کشاورزی است که اثر شش ساله این قانون موجب خودکفا شدن در گندم، افزایش سه برابری دانه های روغنی، تامین ۹۲ درصد شکر کشور، افزایش تولید برنج و دیگر غذاهای اساسی کشور شد که متاسفانه هفته گذشته در جلسه سران قوا این قانون حذف شد.



حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر اینکه قانون تمرکز برای حمایت کشور بود و با این تصمیم، واردات بی رویه موجب ضرر تولید می شود، تصریح کرد: مجلس با ورود خود جلوی این تصمیم را بگیرد و اگر هنوز دغدغه تصویب قانون برای کشاورز را دارند و دنبال کارهای انتخاباتی نیستند، قطعا می توانند موثر باشند.



 



*استراتژی جدید دشمن مبنی بر نارضایتی مردم و مقصر جلوه دادن مسئولان نظام



وی با اشاره به ورود دشمن به دور جدید جنگ روانی و استراتژی جدید دشمن مبنی بر نارضایتی مردم و مقصر جلوه دادن مسئولان نظام، گفت: کاخ سفید از به زانو درآوردن جمهوری اسلامی سر در گم شده است و تمام تلاش دشمن ناامید کردن مردم و مقصر نشان دادن مسئولان نظام است.



حجت الاسلام سلیمانی در خصوص تحریم ظریف وزیر امور خارجه کشور، گفت: امروز برجام پرستان متوجه باشند که آنها حتی به مرد اول دیپلماسی کشور رحم نکردند و این اقدام فاقد منطق است و دیپلماسی عزت مهم است یا دیپلماسی ذلت؟ مسئولان نظام هنوز عزیز هستند به شرطی که آمریکا دوستی و آمریکامحوری و اصحاب سازش را دور خود جمع نکنند و آمریکا با این کار مستاصل شود و تنها راه نجات این است که درباره راهبرد خود در برابر آمریکا، مقاومت و ایستادگی کنیم.



امام جمعه لنگرود در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اظهارات نمکی، وزیر بهداشت در خصوص عوامل شادی و خودکشی در ایران، گفت: این اظهارات نمکی، نسنجیده بود و از طرفی سوءاستفاده رسانه های معاند و ضدانقلاب و همراه شدن با جبهه ضد انقلاب نشان می دهد که به فرموده امام راحل هر جا ضد انقلاب شما را تایید می کند بدانید که کار شما اشتباه است. نمکی با فساد عجیب غذا و دارو مبارزه می کند و دشمنان از این قضیه سوءاستفاده کردند و ما در این شرایط باید بیدار باشیم و نگذاریم موج سواری دشمنان تکمیل شود.



 



* طرح « هر مسجد، یک قربانی» در مساجد لنگرود



حجت الاسلام سلیمانی در پایان با تاکید بر اینکه امسال در همه مساجد باید قربانی ویژه برای فقرا در عید قربان انجام شود، خاطرنشان کرد: صندوقی در مساجد تعبیه شود تا در عید قربان به فقرا کمک شود و  طرح « هر مسجد، یک قربانی » نیز در این راستا و کمک به فقرا اجرا می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان