به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، کیمیا تنهایی در جلسه شورای هماهنگی فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استان گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به اینکه امروز در عصر ارتباطات و علم و فناوری به سر می بریم، اظهار کرد:امروزه کشوری در حال پیشرفت است که با ارتباطات و فناوری های جدید به روز شده باشد.

وی با بیان اینکه توسعه استان بدون توسعه فناوری و ارتباطات امکان پذیر نیست، افزود:این حوزه برون سازمانی است و ما با کمک هم و با ارائه پیشنهادات سایرین می توانیم برخی از مسائل و مشکلات داخل استان را رفع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با اشاره به مبحث شهر هوشمند بیان کرد: استان گیلان در بحث اینترنت و فناوری اطلاعات پیشکسوت است و در مسئله شهر هوشمند نیز استان گیلان می تواند پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

تنهایی با تأکید بر لزوم ارائه راهکار در کنار انتقاد گفت:ما نباید همه چیز را موکول به بحث بودجه کنیم بلکه برخی از پروژه ها نیازمند اقدام و عمل است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با اشاره به اینکه ما باید برای خوشنودی مردم به سمت پروژه های کوچک هم برویم، افزود: ما باید به سمت اقداماتی پیش رویم که ۲۰ درصد بودجه و ۸۰ درصد عمل نیازمند است که درنهایت به انجام برسد و انجام شدن همین اقدامات کوچک موجب خوشحالی مردم می شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان