به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حجت الاسلام سید محمود علوی در همایش ائمه جمعه استان اصفهان که با حضور استاندار اصفهان در تالار شهروند برگزار شد،  اقدامات تأمین امنیت را تعطیل بردار ندانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان در عرصه های مختلف به توفیقات خوبی رسیدند که بیان آن خوشحال کننده است و در مناسبت های مختلف به تصمیم سازان نظام ارائه می شود.

وزیر اطلاعات افزود: حکومت برای مردم تشکیل می شود و بر اساس فرهنگ اسلامی، امنیت، عدالت، کرامت، معیشت و حرمت باید برای همه آحاد جامعه تأمین شود بنابراین سرلوحه اقدامات وزارت اطلاعات از هما ن ابتدا تا کنون بر مبنای سه اصل شرع، قانون و اخلاق قرار گرفته است.

وی گفت: در فعالیت های اطلاعاتی کار باید در چارچوب شرع باشد چراکه این گونه عمل کردن زمینه ساز آسیب نمی شود به همین دلیل آمیختن اقدامات اطلاعاتی با اخلاق پیش برنده کارهاست.

علوی آینده پژوهی و پیشگیری از بحران و جلوگیری از تبدیل بحران ها به مسائل اجتماعی و سیاسی و اطلاع رسانی به مسؤولان را مهم ترین وظایف سربازان گمنام امام زمان دانست و افزود: اسم وزارت اطلاعات برای خودی ها رعب آور نیست بلکه تروریست ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان بترسند.

وزیر اطلاعات با اشاره به نمونه هایی از اقدامات و موفقیت های وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از مأموریت های وزارت اطلاعات قابل بیان نیست اما به صورت حرفه ای متقن و مستند انجام می شود.

وی اقدامات دانش پایه اطلاعاتی، تقویت امکانات فنی و عملیاتی، افزایش دانش آموختگان دانشگاه تخصصی را از جمله فعالیت های انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد و گفت: اکنون وزارت اطلاعات در بین سرویس های اطلاعاتی جهان در جایگاه ممتاز قرار دارد.

 علوی بر شناسایی عوامل نفوذی تاکید کرد و افزود: به لطف خدا سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی این افراد دارای تخصص حرفه ای هستند و اقدامات آنان را زیر ذره بین دارند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان