به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی صبح امروز در جلسه شورای اداری در سالن آمفی تئاتر شهید حسین املاکی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه دولت آمریکا هنوز هم به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان است، اظهار کرد: اگر بساط حکومت اسلامی بساط خدمت صادقانه به مردم باشد هیچ قدرتی نمی تواند شکاف بین ملت و مسؤولین ایجاد کند و حکومت دینی حکومت خدمت است.



وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همه راه های تخریب جمهوری اسلامی توسط دشمن را از بین برد، گفت: امام منیت خود را زیر پا گذاشت و با این اقدام توانست مردم و دنیا را تحت تأثیر خود قرار دهد که امروز، امام الگوی همه مسؤولین و مردم باید باشند.



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه خوش به حال آنان که انقلاب را فربه کنند نه اینکه از انقلاب برداشتی کنند، افزود: امروز یکی از نیازهای اصلی این است که برای خدمت به مردم باید همانند مردم بود و صرفاً هماهنگی در دوره اخیر کافی نیست.



سلیمانی با بیان اینکه فرماندار نباید جانب دار احزاب و جریانات باشد، تصریح کرد: فرماندار می تواند با دوری از تفکرات حزبی، خدمت به مردم را با هماهنگی بین همه دستگاه ها بیشتر و باکیفیت تر کند و کارها را بی طرفانه به پیش ببرد.



وی با اذعان به اینکه در خطبه های نماز جمعه تریبون دولت و نظام و مردم هستیم بیان کرد: در خطبه های نماز جمعه از اقدامات انجام شده دولت که منتخب مردم هستند گفته می شود ولی انتقادات نیز به صورت دقیق و تمیز جهت حل مشکلات مطرح می شود که امیدوارم موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش لنگرخبر، در پایان این مراسم سیروس شفقی با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان لنگرود معارفه و از تلاش های محمد رنجبر سرپرست فرمانداری لنگرود تقدیر شد.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان