به گزارش لنگرخبر، محمد رنجبر صبح امروز در جلسه شورای اداری در سالن آمفی تئاتر شهید حسین املاکی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان لنگرود با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران همواره یاور مردم و مسؤولان بوده و تلاش می کنند تا با بیان رخدادها و مشکلات در حل آن مشکل ها کمک کنند.



وی با اشاره به دوره سرپرستی خود گفت: عمر خدمتی برای همه به صورت کوتاه یا بلندمدت پیش می آید ولی مهم باید این باشد که بعد از اتمام دوره مدیریت، نظر مردم نسبت به آن مسؤول چیست.



سرپرست سابق فرمانداری لنگرود با بیان اینکه همه ما وارث شهدایی هستیم که برای ماندگاری کشور و حفاظت از مردم جان دادند، افزود: کار مسؤولین سخت تر از کار شهدا نبود و مسیر هموار است و فقط باید تلاش کرد تا قوانین به خوبی انجام و اجرا شود.



رنجبر با بیان اینکه همواره رسانه ها را یکی از بازوان توان مدیریتی خود می دانم، گفت: سعی کردم با کمک رسانه ها خدمت بیشتری را به مردم از طریق دریافت مشکلات مردم و رفع نواقص آن ایجاد کنیم.



به گزارش لنگرخبر، در پایان این مراسم سیروس شفقی با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان لنگرود معارفه و از تلاش های محمد رنجبر سرپرست فرمانداری لنگرود تقدیر شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان