به گزارش لنگرخبر، سیروس شفقی فرماندار لنگرود در اولین روز کاری خود در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در لنگرود، با تسلیت سالروز فاجعه منا اظهار داشت: مسئولیت اجرایی فرصت مناسبی برای خدمت به مردم است که خداوند نصیب ما کرده و باید به صورت شبانه روزی در جهت خدمت به مردم و برای رضای خداوند تلاش کنیم.



وی شهرستان لنگرود را سرشار از پتانسیل های طبیعی و اجتماعی و با مردمانی متدین و سختکوش دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت های نهفته شهرستان و همراهی همه مردم و مسئولان در جهت پیشرفت این شهرستان گام برداریم.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه به همکاری و همیاری همه مردم و مسئولان برای پیشبرد برنامه ها در شهرستان نیازمندیم، خاطرنشان کرد: با همکاری و همیاری باید خدماتی در خور شأن مردم خوب لنگرود را ارائه کنیم.



شفقی در پایان با اشاره به شرایط اقتصادی و تاکید بر لزوم کاهش هزینه ها و حذف تشریفات اضافی گفت: از همه عزیزان می خواهم از نصب هرگونه پرده و بنر در سطح شهر برای تبریک انتصاب بنده خود داری کرده و هزینه این کار را صرف امور خیریه کنند.



وی با اشاره به توصیه های حضرت علی (ع)به مالک اشتر و لزوم مطالعه نهج البلاغه توسط مدیران گفت: باید در شرایط کنونی تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا از دغدغه های مردم کاسته و با حذف تشریفات اضافی در بین اقشار مردم حاضر باشیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان