به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام «سید جواد سلیمانی» در خطبه های نماز جمعه امروز( جمعه، ۱۸ مرداد) ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهید حسین پور شلمانی، گفت: این یادواره با استقبال خوب مردم و در سطح طراز برگزار شد و توصیه ما به جوانان این است که زندگی نامه شهید حسین پور  را مطالعه کنند.



امام جمعه لنگرود با بیان اینکه شهید حسین پور شلمانی هنوز ناشناخته است، افزود: این شهید بزرگوار علاوه بر سواد نظامی، از سواد رسانه ای و اطلاعاتی برخوردار بود که  یکی از رهبران دنیای اسلام معتقد بود که این شهید آمریکا را بیچاره کرد و آمدن او به عراق برای نجات اسلام بود .



وی ضمن تشکر از زحمات فرماندار سابق شهرستان و سرپرست فرمانداری در طول این مدت، تصریح کرد: فرماندار جدید به دور از حواشی و با کمک همه مسئولان شهرستان، کارها  را درخشنده تر از گذشته به پیش ببرد.



حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لغو ممنوعیت واردات برنج که هر ساله این مسئله هنگام برداشت محصول کشاورز اتفاق می افتد، گفت: ما واقعا نیاز به واردات برنج داریم اما این مسئله در این موقع از سال غیر کارشناسی است و باید متخصص این کار کشاورزان را قانع کند.



امام جمعه لنگرود ادامه داد: این اقدام از نظر ما غیرقانونی است و دولت و مجلس باید این موضوع را بهتر رصد کنند و به گونه ای مدیریت شود که بیش از ظرفیت وارد نشود و دست اندرکاران این موضوع باید درد کشاورز را درک کنند.



وی با اشاره به اینکه عداوت ترامپ و آمریکا نباید به قدری بزرگ شود که نسخه اعتماد به اروپاییان در این شرایط پیچیده شود، گفت: دموکرات ها به تعبیر رهبری با دست چُدنی که دستکش مخملی دارد ایران را دور می زنند و تحریم ها باید درس عبرتی برای ما باشد و باید خط قرمزها در این شرایط حفظ تا همین برجام موجب باج خواهی و زیر سوال بردن عزت جمهوری اسلامی نشود.



حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به چرخش ۱۸۰ درجه ای عمارات و مواضع آنها در برابر جمهوری اسلامی ایران، گفت: عماراتی ها به اشتباه خود پی برده در صدد مذاکره با ما هستند اما بحرین و دنیای عرب بداند که جمهوری اسلامی هیچ وقت به کشوری حمله نخواهد کرد و اگر کشوری دست از پا خطا کند و زمینه ساز حمله به ایران شود، با خاک یکسان خواهد شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان